najjači su mi ovi koji pljuju po yugiću, a sanjali su da ga imaju. paćenici sada pričaju kako niko prije rata nije vozio yuge sve mečke ostale po garažama ali malo sutra. bolji je sada onaj fiat 500L iz kragujevca koji košta 14000KM nego polovan razvaljen golf 5. i sl. sjetite se mamlazi šta je rekao čovjek koji je promijenio auto industriju. henri ford nikada nije rekao da je ford najbolje auto nego je rekao da je najbolje novo auto. oni koji kupuju polovnjake za veliku lovu zbog komšiluka samo liječe svoje malograđanske komplekse. ovdje ne mislim na one koji izdvoje onoliko koliko mogu pa kupe polovnjaka nego na budale koji daju 20 i više hiljada za polovnjaka
Ima ti i ta mjesta tarcin11, mnogi su htjeli da ga imaju. Ja sam imao tu srecu/nesrecu da ga kupim novog i u pocetku je bio ok ali nakon par godina pocne sistematski da se samounistava. Stvar je bila u tome da je drzava htjela da ih proda sto vise pa je njihova cijena bila ok za novo auto (kad preracunam oko 5000 dem u to vrijeme) pa su nametnuli ogroman porez na uvezena auta gdje je trebalo da se plati poreza otprilike isto kao sto si platio auto. Zauzvrat su nudili domaci proizvod povoljnije nego bilo kakvo auto bilo gdje ali kvalitet uzasavajuci. Najjace mi je bilo kad su izbacili Yugo Floridu kao bussiness auto, u biti isti krs neznatno jace kubikaze, veceg spremnika i zaobljenijih rubova pa je bio nesto skuplji jer je trebao da slovi za elitno auto. Za razliku od auta, u drzavi smo proizvodili extra kamione, barem to ako nista jbg.
slažem se sa tobom pretorijanac, a ti pichvajz samo za informaciju kada se otvarao tunel mon blan guzonje se vozile u fiatu. u egiptu su tristaći bili taxi vozila.