U prosvjeti završi možda 20% (ako ne i manje) onih koji stvarno žele raditi sa djecom i biti učitelji, nastavnici, odgajatelji, profesori i sve ostalo. Svi oni ostali su tu isključivo jer se nisu snašli za poslove na kojima se radi manje i zarađuje više, jer su bili lošiji i sporiji od kolega na fakultetima. Onda dobijete kvazi-veličine koji na djeci liječe sve svoje komplekse, npr. učiteljicu koja lijepo precrta rečenicu "PTICA PJEVA" i ispravi je na "PTICA PIJEVA" djetetu u prvom razredu osnovne. Nemojte ni pričati o reformama ako nećete napraviti najstrožiju moguću evaluaciju, pa reviziju, pa reformu sistema odabira, upošljavanja i trajne edukacije kompletnog obrazovno-odgojnog osoblja na svim nivoima obrazovanja. A one učitelje, nastavnike i profesore koji su strah i trepet svima i kojima ni direktori škole "stvarno ne mogu ništa" otjerajte. Ili im dajte da budu domari, čistači, portiri jer nisu za bolje.
Tebi izgleda dijete ima problema u skoli i ti krvis sve osim sebe i svog djeteta koje ima tablet al nece uzeti kjnigu u ruke, bolje ti je potrudi se malo oko svog djeteta a ne krivi druge za njegov i svoj neuspjeh.
Izvini Doktore ako ću te razočarati, nemam djece u školi. Totalni promašaj.
Iako se u suštini slažem s tobom da djeca treba da se hvataju knjige i da se ne vade na loše nastavnike "koji ih mrze" i slične izgovore, pa hvala na dobronamjernom savjetu. Međutim, znam s kim sam sve studirao i ko je gdje završio, i igrom slučaja znam to isto za od generacije mojih roditelja do dan današnjih fakulteta, iz prve ruke, a i radio sam i radim često i sa srednjim i osnovnim školama, i fakultetima.
Jako je neodgovorno govoriti o tudjem radu. Svi mi mislimo da smo najbolji a drugi slabiji. Sve ima svoje. Ima jedna izreka nastavnika: Ja ti mogu pokazati a od tebe ovisi da li ces usvojiti. Skola odavno nije iskljucivo mjesto za sticanje znanja.