Rusi poseduju izuzetno naprednu tehnologiju i znanje, i verujem da bi umesto ove komedije mogli veoma brzo da postanu prava svetska industrijska sila ukoliko izvuku pouke iz bliske proslosti. Problem je sto za razliku od zapada Kremlj ne dozvoljava da se vecina patenata i tehnologije iz drzavnog sektora za cije konstantno razvijanje i usavrsavanje placaju svi gradjani i privreda prenese u privatni sektor.
koliko god unaprijedili ladu nikad je ne bi uspjeli ugurati na zapadno tržište. zato se okreću domaćem i ostalim istočnim tržištima, a tamo se ipak traži auto koje treba da bude otporno na loše gorivo, neredovno održavanje, loše puteve, niži životni standard... zato u ladi nema mjesta naprednim tehnologijama, turbo motorima sa brdom elektronike i sličnim stvarima.
onaj sloj stanovništva koji sebi može da priušti bolji auto i živi u većim gradovima zapadne rusije ladu ionako ni neće uzeti u razmatranje, snobizam je tamo raširena pojava.
Gospodine Max, pre svega, smatram da ste u pravu po pitanju mogucih trzista ruske automobilske industrije i njenog fokusa. Vise sam ciljao na politiku i pristup Moskve prema industriji izvan vojnog kompleksa, kao i citavoj ekonomiji koji licno smatram pogresnim i prevazidjenim. Ipak se radi o naciji koja pre WW2 nije bila u stanju da proizvede funkcionalan traktor, a za svega par ratnih godina uspela da u potpunosti prevazidje cuveni "nemacki inzenjering". Da bi zatim posle rata prvi slali ljude u svemir, i sta sve ne, ali i dalje bez uspeha u masovnoj proizvodnji obicnog funkcionalnog automobila za siroke mase. Stvar je prioriteta i politike, a Kremlj treutno trosi veci procenat GDP-a na vojni budzet od Washingtona.