U slucaju zeleznica RS stecaj je svakako najbolja opcija. Pre svega, kompaniju je potrebno u potpunosti osloboditi stranackom uticaja i kadra. Takodje, potrebna je makar delimicna privatizacija, recimo, pruge i infrastruktura ostanu u vlasnistvu zeleznice, a par kompanija zakupi koncesiju za njihovo koriscenje sa svojim vozilima. Naravno zeleznica bi morala vecinu prihoda da ulozi u odrzavanje i unapredjivanje infrastrukture i uslova.
Rjesenje za kako ih ti nazivas zeleznicama, jeste da se napravi drzavna firma jp zeljeznice/zeleznice bih. To nije slucaj samo sa zeljeznicana, polako doci ce na red i ostale institucije, policija, sudstvo, vojska vec jeste, a iskljucivo radi ekonomske idplatvosti..
Gospodine Moa, slazem se sa vama prakticno u svemu, osim u sledecem "detalju", smatram da ZelezniceRS, kao i mnoge druge kompanije i institucije Republike Srpske treba da se integrisu i saradjuju sa onima iz Srbije.
Pa integracija je malo komplikovanija i ne izvodljiva, vise se slazem za saradnju sa zeljeznicana u regionu. Drzavi BIH je uinteresu kako svih naroda a to je da imamo jaku zeljeznicu. Integracija sa nekom drugom drzavim moze samo oslabiti barod u ttoj drzavi u ovom slucaju drzave BIH u kojoj zive i srbi.