Ništa posebno, ušminkali autobuse, a autobusi 2002. godište, stari 13 godina, saće 14-ta, i harmonike na zglobu, ajde dobro, nekome možda ima smisla, tako da to neću dalje komentarisati. Inače sva njihova vozila jesu ušminkana, ali sve su polovna iz 2000-2004 godine, dok su GRAS-ova kupovana nova 2005,2007,2008,2009,2012 godine, ali istini za volju loše održavana. Naravno GRAS ima i ove turske iz 1997, ali eto makar su sređeni pristojno.
Pa šta ako je i 2004 autobusi izgledaju super za razliku od Grasovih. Pogledaj minibuse nabavljeni u isto doba. u centri su kao novi a grasovim otpadaju tockovi. U grasovom servisu od 20 radnika 15 sjedi a onih 5 na nekim satro godisnim odmorima. Kukaju kao nemaju djelova. mogu bar ocistit i oprat minibus i autobus...
GRAS je kupio nove: 2005: 5 zglobnih autobusa Ikarbus, 10 minibusa Otoyol 2007: 4 zglobna i 1 solo autobus MAN 2008: 4 solo autobusa MAN 2009: 15 zglobnih autobusa Ikarbus 2012: 10 minibusa Isuzu Znači ne računam polovne nego nove autobuse iz fabrike. Od autobusa koje je Centrotrans kupio za gradski saobraćaj, jedino su Isuzu minibusi iz 2012 bili novi. Centrotrans redovno nabavlja nove turističke autobuse, alli autobusi za gradski saobraćaj su nabavljani prosječno u dobi 10-13 godina
Prikaži sve komentare (145)