Pa debilu jedan placas euro 6 motor a ne euro 1 iz devedesetih, drugo, 48k KM za motor koji nije ono za sto se izdaje, trece, ako je opremljen softverom za laziranje , a jeste, kako cu preko granice, cetvrto, kada bude cijena 24k KM onda ce da me boli kita sto zaga?uje okolinu. Do tada kupujem samo auta od ozbiljnih ljudi koji te ne gledaju u oci i lazu. Na kraju krajeva za mrtvu Skodu dati 50k KM moze samo debil sa pocetka price, uz uslov da ima taj novac uopste.
Zamjenjujes teze, ono sa motorom nije bio problem, kako ti to supacki kazes, to je PREVARA, kako su to u VW -u PRIZNALI. I nije tacno da su ispustali malo vise od dozvoljenog, cadili su i cade 10 do 40x vise od dozvoljenog sto ih svrstava u EURO 1, pa cak i manje, ako moze manje. I u Njemackoj kao i u ostatku EU vozila ce povlaciti sa pocetkom 2016.g. Kako su to najavili iz VW, dakle to su cinjenice, a ne ublehe koje ti navodis bez argumentacije.
@No limit
Glupane neinformisani. Taj Euro 5 je razvijan prije nego sto su se znali uslovi za Euro 5 motore i da su razvijali dalje motor, odnosno novi, izgubili bi najmanje godinu dana. Tako da ne bi imali novu seriju na trzistu kada i drugi, a to je odmah veliki zaostatak.
Poenta cijele price o vw software-u nije uopste o stetnosti emisije izduvnih gasova, vec cista prevara drzave za ostvarenje veceg profita kompanije a placanja manjeg poreza na zagađenje, sigurno vw u USA zagađuje vise nego neki muscle car, camaro, mustang itd itd..
problem je porez a ne zagađenje..
@NTB to sto si nekulturan i primitivan to ti mogu halaliti, ali to sto si glup ne mogu, pa sam pises da su izgubili trku sa konkurencijom i da nisu mogli zadovoljiti uslove trzista novih automobila, pa su posegnuli za prevarama . Sta sam ja drugacije napisao? Pitanje je samo sta ce sa tim milionskim vozilima, dok odgovor daju takvi kao ti, uvalit ce ih takvim debilima uz amin nepismenih, korumpiranih politicara, sto radi kile mesa zakolju vola, naseg vola...pokakikm ti se na tog golfa 2 u stali..