Najbolji i prica zavrsena! Ko je imao i ima BMW samo moze pozitivnu kritiku dati, a ovi sto pricaju kako je Audi bolji, eto im smece prevarantsko, pa neka rade veliki servis i neka im trosi za 2l vise od BMWa s motorom iste snage.
slažem se. definitivno najbolje auto na svijetu je bmw, a vozio sam gotovo sve marke automobila. nema kvara, mala potrošnja itd... što bi njemci rekli bmw-panzerwagen.
btw. audi je vw-ova folcika, jako je osjetljiv (mekan) i česti su mu kvarovi. a, kod izmjene djelova morate mjenjati cijele komplete, umjesto određenog dijela. audi ima lijepu liniju, pošto je često osvježavaju, tako da vam model jako brzo zastari, dok bmw drži (štiti kupce) do kupaca i ne izbacuje nove (bmw drži model oko 5 godina) modele, za svaku preobliku žmigavca itd.
zaključak: bmw prelazi duplo više kilometara od audia, robusniji je, izdržljiviji, ekonomičnij je, loše ceste puno bolje podnosi, kao i makadam.
Super auto, ali isto tako je teski primitivizam i subjektivnost reci da ne valja audi. Imam A6 2012 i BMW X1 2013. Oba su auta super i da me se pita kojega bi rade, rekao bi onoga koji ima manje kilometara jer mi uglavnom kupujemo polovno :). A sve ostale price, tipa ovog komentara piju vode samo na klixu i djeci do 15 godina, mada ima likova koji sa 40 - 50 godina truju sve osim bmw.. RUZNO!
@Salt City TZ
Vrlo jednostavan, oni su broj jedan, BMW vise koristi sportski izgled dok MB vise baca na eleganciju. I jedni i drugi su nepoderivi, i kao sto 007 kaze nema velikog servisa i sl.
Sada na bilo kojem automobilu iz VW grupacije imas vise potrosnog materijala nego kada uzmes sve lupam C Klase koje su proizvedene od w190 (kojeg je naslijedio naziv C Klasa) pa nadalje.
Taj branik ako skrsis sam si kriv, ili ti ga plati osiguranje, ako nisi.
Na svakom VW (ukljucujuci i audi) mijenjas zamajac na 80000km sa setom kvacila, sto sad za modele iz 2005. kosta 2500KM samo dijelova, odmah zatim radis veliki servis koji cete kostati oko 500KM... A ima toga jos...
A cijena u dijelovima za A6, E klasu i BMW 5 nije velika. Sve u svemu odrzavanje audija te izade puno skuplje!
na kakvim drogama je ovaj La Bamba, lafo provozao par auta i sad zna sve o autima?
BMW 3 serija izasla 2012 godine, facelift verzija stigla 2015. dakle, nakon 3 godine.
BMW 5 serija, izasla 2011 godine, facelift 2013 godine, dakle nakon cak dvije godine.
Onda imaš Audi A4 (prethodna generacija) koja je izasla 2008. godine, dobila facelift u 2012. nakon 4 godine, prodaval se do 2015 kada je izasao novi audi a4 b9
Audi a6, izasao 2011 a facelift izasla 2014 dakle nakon 3 godine.
Isto vazi i za BMW 6 seriju i za Audi A7.
I onda se neko pojavi i tako bubne neke stvari koje su niđe veze.
I za ostalo što je spomenuo, napravi bukvalno Audi folciku od BMW.a
Nemam ljudino, vozim Mercedesa. Sasvim slucajno imam u familiji covjeka koji ima lanac prodavnica autodijelova i 3 servisa. U njega A6 pogotovo onaj sa prvim 2,5TDI motorom ulazi svakodnevno.
Kako ce me kostati isto kada ja na lanac imam milion kilometara garanciju, a ti zupcasti mijenjas svake 3-4 godine zavisi koliko vozas. Ti na tom A6 imas fleksibilnu cijev na izduvnoj grani, znaci plastika koja se isto tako mijenja svakih 80000km i koja kosta 600-800KM. Ti imas potrosnih dijelova u tom A6 vise nego sve i jedna seria BMW X1 skupa!!!