https://www.facebook.com/photo.php?fbid=902284126493601&set=a.148386788550009.40872.100001360677408&type=3&theater
Ovi traze karte samo zenama
a papak iz GRAS-a ovako slika po tramvajskim stanicama
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=901637413224939&set=a.148386788550009.40872.100001360677408&type=3&theater
Kristianov
Vidi se da nisi makno dalje od svog sela odakle potičeš.
U normalnim državama javni prijevoz, pogotvo tranvaji, trolejbusi, željeznica imaju prioritet. Tamo je čak regulisano da se semafori otvaraju tim vozilima čim naidju, probaj da voziš u žutoj traci tamo, za razliku od nas gdje divljaci (papci) imaju prednost u odnosu na javni prijevoz.
@KristianovFrend
papak, naravno da ce se saobracaj prilagodjavati javnom prevozu. da ne bi mozda tebi? prodaj golfa i kupi mjesecnu, pa cemo mozda i imati dobro uredjen grad i saobracaj.
@***teonaj nije uopste tako da se iko icemu prilagodjava vec nezavisna firma ponudi da ulozi u infrastrukturu, nakon cega grad to uzme uobzir, prihvati ako je ok, i potpisu ugovor. Grad dobije novu infrastrukturu, a firma zauzvrat dobija pravo da na odredjeno vrijeme i pod nekim uslovima (niske cijene karata, vremenski da tacno stize prevoz i sl) zaradjuju od karata, dok im se investicija ne otplati sa nekom kamatom.
Ono sta mi imamo u Sarajevu je najbolji dokaz koliko je korumpirana vlada, niti jedna jedina privatizacija nije prosla normalno. A sada GRAS radi sta god hoce, da je iole normalna drzava davnih dana bi bila zapoceta istraga protiv onih koji su im obezbijedili poziciju i onih koji ih ocito brane..........ali "narod zna" ;)
@iggy kakve ba neovisne firme? mani se tih gluposti. dobro je poznato da javni prevoz moze samo biti javne prirode. nikako privatni. gdje u evropi imas privatni javni prevoz? imas u americi gdje se pola kilometra u gradu putuje 15 minuta, imas u indiji, imas u bangaldesu. eto gdje.
Druze, to sto neki u EU fura taj socializam ne znaci da je to najbolje. Cim se vlada ukljuci direktno u ekonomiju sanse za korupcije se povecaju znatno. Slobodno trziste se svaki put dokaze kao bolja varianta, ako nista zbog toga sto ako oni prekrse uslove ugovora sa gradom njima mozes odkaz dati, dok kada to vlada napravi uvijek ce nastati problem zbog birokratije.
Bitno je da vlada ne proda zemlju firmi i da kotrolise da firma postuje uslove ugovora
a nisi upravu da nigdje u EU nema privatnog javnog prijevoza
http://epto.net/english/about/EPTO---Presentation_general_09_2008.pdf
Slobono trziste ce uvijek bolje odraditi posao nego vlada, jer se slobodno trziste bazira iskljucivo na potrebama potrosaca.....