nekad je volvo uz dobar servis i jednog urednog vlasnika mogo navući milion kilometara, bez generalke. sad s ovim kineskim vlasnicima im plafon 200.000 km. gledam po njemačkim, austrijskim i švicarskim oglasima (gdje se kilometraža ne vraća kao kod nas) većinom motor defekt s nekih 175.000.
Nije bas tako, ja živim u Švedskoj i nekada gledam i volva na oglasima. Imao sam jednu s60 prije par godina. Njima ništa nije 300 000 km, 90% svih volva može ići minimum 300 000. Ali nisu mi nešto za komfor i luksuz. Bolji od VWa sigurno, ali ni blizu BMWu. Svakako auto za uzeti u razmatranje pri kupnji
Ne znam ove najnovije, vrijeme će pokazati. Ovi od 2000-2009 prelaze 300 000 lako. Ali ja im nisam mušterija. Za cijenu jedne stare xc90 se može uzeti stara x5 ili touareg ili phaeton
uz redovno održavanje nema auta danas koje ne može preći 500.000 km. eno jedna octavia ona prva sa TDI 90 KS prešla u srbiji milionče. čovjek dobio novu na poklon od uvoznika. dakle redovan servis i to je toi ali kada je nama skup servis u ovlaštenoj auto kući (koja u pravilu naplaćuje i vazduh) šta ćemo. još nisu izmislili auta za nas kupiš i milion bez servisa e to je za nas
Ne slažem se u potpunosti. Prešlo milion, prešlo 500 000. Može tu i tamo pokoja lada preci milion. Ja pričam o postotcima, 90 % volva predje 350 000 ko od šale i da su i dalje čvrsti. A Audi naprimjer 80% ih rikne da nisu došli ni do 250 000, a ta škoda se potrefila jedna na 10 000 primjeraka
leonida vjerjuj na fijec a i logiku skoro svako auto koje je u ezeno u bih preslo je vise od 300000. ixi logikom deset godina po 30 hiljada. o dje dodje vozala ga baba,casna sedtra i svi jos bili garazirani. vidio sam bogme u dumnogo vozila noci na ulici.da i bas baba bozala auta sa 150 konja i vise al eto neka se fjese