bogami sarajlije, načekaćete se za ovo. a i kad se počne graditi, sporo će ići i izazivati ogromne gužve kroz dugo vrijeme. problem ovakvih kapitalnih gradskih projekata je što, zbog skupe eksproprijacije, koštaju kao pedesetak kilometara auto-puta. a sa druge strane, neće donositi direktnu korist, jer se neće naplaćivati putarina, tako da koncesija ne dolazi u obzir. s druge strane, nerealno je očekivati da se povećaju npr. akcize na gorivo u cijeloj federaciji, da bi putevi fbih dobili mogućnost dobijanja kredita za projekat u sarajevu. to je politički nepopularno, i izazvalo bi bijes kod ostalih, zato što i oni, svako u svojoj sredini, muče neke infrastrukturne muke.
bez obzira, cijena kvadrata je x puta skuplja na par km do centra sarajeva u odnosu na neku vukoyebinu. nisam sarajlija, čak i nisam često tu, ali da treba, treba. zadnji put kad sam bio, toliki je zastoj bio na ulazu od vogošće da je i hitna pomoć pod rotacijama zaglavila.