Graditi će se samo ako ga bude EU financirala,što je lako moguće pošto je financirala izradu brojnih studija. Pošto su te studije pokazale da je najbolje riješenje gradnja mosta,a ne podvodnog tunela,podvodni tunel se neće sigurno graditi. Gradnju luke Neum može se odmah odbaciti ,ne samo jer ne postoje autoput ,ni željeznica koja bi tu luku povezala sa ostatkom svijeta ,već i zbog činjenice da je Malostonski zaljev proglašen rezervatom prirode pod morem još 70-tih godina,pa Hrvatska može blokirati bilo kakav promet koji može ugroziti biljni i životinjski svijet tog rezervata . Bez obzira dal Hrvatska izgradi most ili ne ,za prolazak Turskog vojnog broda do Neuma po međunarodnoj konvenciji UN-a o pravu mora,Turska mora tražiti od Hrvatske dopuštenje za prolazak,tako je bilo i bit će . Na kraju za zagovornike pokretanja aribitraze pred nekim od arbitražnih sudova u cilju ostvarivanja cilja da BiH dobije izlaz na otvoreno more napomena da bi za pokretanje arbitražnog procesa bila potrebna suglasnost i BiH i Hrvatske ,što se neće dogoditi jer Hrvatska od takvog procesa nebi imala nikakve koristi .
Ponavljam EU je platila izradu studije po kojoj je najbolja opcija most,ostale opcije su otpale ,koridor jer bi ga bilo nemoguće nadzirati cijelom dužinom (jedno je nadzirati šume i planine,a drugo prometnu cestu),a podvodni tunel zbog konfiguracije morskog dna . Znači od strane EU je odlučeno da će se graditi most,još EU treba odobriti sredstva. Znači stručnjaci koji su radili studiju ,koju je naručila EU su došli do zaključka da je najbolje riješenje most.