Aaaaa, ne mogu vjerovati. Prvo, događaj je nevjerojatno glup, manifestacija i sve. Neki prejeftini marketinški trik , kao ono da malo profuramo BiH brendove. Ljudi su presimplificirano shvatili marketing. Mora da je prodaja bureka u tom restoranu/ pitari išla loše pa se čovjek odlučio za ovo. Drugo što mi ide na vce-ži je ovaj autor nazovi članka. Bez teksta me ostavio njegov/ njen šturi stav i kao podržavajući osjećaj ovog smeća. I najbolja ubjedljivo mi je zadnja rečenica šefa ovog odjeljenja. Kako da bude kriv ovaj vlasnik restorana, poluinteligent koji je ovo organizovao, kad ljudi od kojih bi se očekivalo da imaju malo više soli u glavi , poput ovog Sedina H. mogu lupati ovakve gluposti. Poražavaju me činjenice ovog kalibra, da smo neuki i blesavi kako ni zamisliti ne možemo. Kompetencija pogrešnih ljudi u ovoj zemlji je nešto najgore što joj se moglo desiti.