Samo amateri mogu donijeti ovako lošu odluku i očekivati povećanje popularnosti kluba, igrača i veću posjećenost utakmicama! Igrači širom svijeta društvene mreže koriste u pozitivne svrhe animiranja fanova i navijača, ali u FKS izgleda na taj način tjeraju navijače! Trofeji se možda i mogu kupiti, ali to neće dovesti navijače na tribine, neće vratiti staru slavu kao kada su igrali protiv MUFC, sudija, UEFA-e...
Valjda je bitna igra na terenu za navijace, a ne aktivnost na internetu.Koliko ja znam ovaj klub ima svoju oficijelnu stranicu na internetu, a istu i na facebook-u.To je dovoljno.
@knockout Naravno da je bitna igra na terenu, ali isto tako i imidž i popularnost igrača. Druga je stvar da li se vodi računa o kvalitetnoj interakciji na liniji igrač-navijač, kulturi komuniciranja, itd. Kao da će klupska FB stranica čekati da Duljević donese sliku od kuće kako mu je mama napravila omiljeno jelo i kako on mamu voli najviše na svijetu? Samo jedan igrač Želje na svom FB profilu je animirao više navijača nego cijeli tim FK Sarajevo.
Prikaži sve komentare (81)