@dete2 hajd idemo po oznakama kataloskim,., zadnjevjesanje na 124 je broj od stare miate, prenje isto, prenos, dobojne gumice, ,.ovjes se radio po mazdinim specifikacijama, opruge na abarth modelu su za 80Nm tvrdje od mazdinih, masina je fiatova ali mazda nadgledala razvoj,.,proizvodi se u mazdinoj fabrici u Hiroshimi,., dolazi u abarth da nalijepe naljepnicu,., u japan fiat salje nesto malo motora(radi par EURO zakona) sve ostalo pravi japanac,., od svakog 124 prodanog mazda ima 30% zarade
dok fiat od prodaje mx5 nema nista i ako je talij istu nacrtao,., ima talijanski motor samo da bi se izbjegao uvozni porez ali uporedo se uveze i veliki broj mx5 koje udju kao dogovor,., taj motor iz fiata je trebao u mazdu ali nije zadovoljio par japanskih strucnjaka koji su zeljeli NA motor,., tak da fiat samo u tih par stotina primjeraka ima pravo na reklamu,., cak mazda naplati i servisiranje iste ako nije servisirano u mazdi,.,