autoputevi će im ići na tržište najvjerovatnije, kao i sve ostalo što još vrijedi. slavonija i moslavina se uveliko prazne. lika, banija i dalmatinsko zaleđe su prazni već dvadeset i jednu godinu.
nešto će ostati u zagrebu, zagorju i primorju. zagrepčani da rade u upravi, zagorci da proizvode vino i rade u zagrebu i primorci da žive od turizma.
mi nemamo šta likovati, zadužujemo unučad da napravimo auto put kojim će strane firme prevoziti svoje proizvode iz naših bivših fabrika, šuma i rudnika u kojima ćemo raditi za platu taman dovoljnu za hranu, strani polovni auto i tri dana na (bivšem) hrvatskom primorju.
ako švabo bude išao svojim autoputem u svoju vikendicu u istri, pa se usput snabdije u svom lidl-u, šta hrvatskoj ostaje? pdv, od kog se vraća izgradnja tog istog auto puta i lagodan život 10% dobitnika tranzicije.
grb, himna, zastava i istorija su ionako zabava za sirot'nju.
serbdrina, biće bliže srednjoj evropi, ali iz zapadne evrope i dalje najbliža ruta do jadrana je od macelja ili bregane na hrvatski a1 i a6. dogodine uvode i vinjete, pa će putnicima onda biti još manje zanimljivo prelaziti kod nas kad već moraju platiti vinjetu.
ja baš vjerujem da će povećati prihod. neki dan sam išao u austriju i zagorska magistrala puna auta, a aut put pored prazana, poneki auto i šleper. logično - ko je lud dati 5€ u jednom smjeru za 40 km do krapine? pogotovo ljudi koji rade u zagrebu, pa putuju svakodnevno.
ako odrade vinjete kao slovenci, skupe sedmodnevne i jeftine godišnje, ne vjerujem da će odbiti strane turiste, jer stranci nemaju naviku ni potrebu klimati magistralom, a desetak evra za vinjetu im nije puno, a sa druge strane, sa godišnjom vinjetom od stotinjak evra, dobiće bar sto hiljada domaćih korisnika koji sad ne koriste auto put. tu je i ušteda od ukidanja radnih mjesta na naplati.