@KimJongUn KAKO OBJAŠNJAVAŠ DA SE ONDA MAZDA I FORD U POJEDINIM ZEMLJAMA SKLAPAJU U ISTOJ TVORNICI. KAKO OBJAŠNJAVAŠ DA FORD I DALJE IMA VEĆINSKI UDIO U MAZDI, A TO ŠTO TI NAVODIŠ JE UOBIČAJENO DA SU U FORDU DOPUSTILI RAZVOJ MAZDE. ZNAŠ LI DA JE KIA U VLASNIŠTVU HYUNDAIA PA OPET SE NEOVISNO RAZVIJA. IZV.ZBOG.CAPS LOK
@KimJongUn sky activ ili duratorq kako ga vec ford zove,., ista tehnologija(velikog pritiska u cilindru sa produzenim hodom, smjesa se zapaljuje pod vecim uglom nego kod ostalih, samim time dobijaju na manjem broju obrtaja veci NM, smanjuju potrosnji i zagadjenjost) fordov 0,9 tri klipa koristi isto samo sto oni to zovu drugacije,.,
@KimJongUn vecinski vlasnik mazde je ford, vlasnik razvojnog centra ford,., mazda ima ugovor da sve sto razvije salje fordu,., novi focus je mazda 3( ako si upratio tako je od 2003 prvo mazda 3 pa focus),.,mmi sistem je mazdin samo sto ga ford naziva ford conect nesta tako,., razlkika je samo u znaku mada i to ista firma pravi
@provucikarticu @tarcin11 Sto valjate gluposti...
1.Ford ima 2-3% udjela u Mazdi. Znaci niko nikoga "ne drzi".
2. Strateski su partneri, znaci razmjenjuju tehnologije koje zele. Zato Mazda ima Duratorq TDCi motore koje naziva CiTD. Skyactiv ima samo Mazda.
3. Fordov Ecoboost trocilindras ima malu zapreminu i turbo, sto je totalna suprotnost od velikih Skyactiv motora koji nemaju turbo ali zato imaju drugacije kompresije.