"If it ain't broke, don't fix it". Savršenstvo se ne popravlja. Ako je Audi našao recept za uspjeh, dizajn koji im je omogućio da u 10 godina uduplaju prodaju i da se od luksuznog autsajdera pretvore u respektabilnu marku i izvan Evrope koja se stavlja u istu rečenicu sa Mercedesom i BMW-om, oni nemaju nikakvog razloga za drastične promjene. Mazda je imala (i napravili su odličan posao) ali Audi ne, dok god im raste prodaja.
@BW1 Pretpostavljam da je ili BMW ili Lexus ali ja uopće ne govorim o tome već o rastu koji je Audi imao u zadnjih 10 godina. Inače 1986. godine je američka emisija "60 minutes" koristila prepravljen Audi 5000 i dim mašine da "dokaže" kako auto samo od sebe ubrzava te ugrožava živote putnika i nakon te emisije prodaja im je opala sa 74000 na 12000 auta godišnje i Audi se povukao sa tržišta SAD-a. Kasnije je državna inspekcija (NHTSA) dokazala da su ovi sa TV-a lažirali test ali je bilo prekasno.
ispravi me ako griješim ali audijev dizajner je otišao u mazdu i mazda je doživjela preporod. ovi novi dizajneri nemaju ideja i samo se ponavljaju. vjeruj da uzgled prodaje auto, a ne neke tehničke inovacije koje običan smrtnik ni ne primjeti u vožnji. to je isto kao ono sranje od ubrzanja od 7,7 ili 7,8 sekundi. mi obični tih 0,1 ne primjetimo. ili ono max brzina 230 i 232 km/h. to ne prodaje auto jer koliko ljudi je vozilo preko 200 km/h. znači sve se svodi na dizain i imidž. audi tu stagnira