najzad da i golf dođe u zeleni pakao. koliko li će samo dugo držati ovu titulu kada već krajem godine na stazu izlazi dosadašnji kralj megan. ali eto dobro je da se vw uključio u ovu jurnjavu. svaka čast
Moze se to posmatrati iz ugla da je megan tu godinama i onda ovi dodju jednom i sruse rekord...ali moje misljenje je da ovakva testiranja ne mogu pokazati koje auto je bolje dugorocno i vjerujem da je tu vw daleko ispred renaulta u uslovima kada bi se jedan megan i golf identicno vozili nekih 100 ili 150 hiljada km pa da se onda uporedi u kakvom ce stanju ostati!
@Geograf ma ja lično mislim da ove nijanse koje proizvođači nama serviraju mi ni ne osjetimo. sve je to isto. rekoh nedavno da li ubrzava za 7,6 ili 7,7 i da li ide 230 ili232 km/h za nas nema neki značaj. auta se kupuju najčešće vizuelno sviđa li se ili ne. neko voli udobnije neko voli tvrđe, a neko ono što komšija kaže. detalji oko kojih se razlikuju i koje toliko bombastično ističu mi obični korisnici automobila u suštini niti ne osjetimo ili primjetimo
@tarcin11
Ova auta se ne kupuju za taxi ili da prelaze po 400 000km.. zna se radni vijek svih ovih motora, Renault i VW prave opasne masine vec duzi niz godina tako da nema potrebe da se poredi kad je rijec o nabrijanim turbobenzincima koje i jedni i drugi odlicno rade. Prosla je era kad je VW bio jedan od najkvalitetnijih, realno gledajuci i benzinci i dizeli nisu nista bolji od trenutnih motora iz Francuske, Japana i Juzne Koreje.
@jandejode sve je to u redu. zato i kažem najveći dio otpada na vizuelni ukus. nekome je ljepša njemačka klasika nekome ekstravagantna honda r type. neko jednostavno želi drugačije vozilo od širokih narodnih masa ali ne sakriveno drugačije nego vidljivo na prvi pogled i laiku