...zanimljivo. nakon 25+ godina tzv "demokrackih promjena", vraćamo se na bravareve slogane iz 45-e. mislm da ni povijest, a ni globus, nije upoznao veće idiote od skupine balkanskih plemena slavenskog porijekla. zayeb j esamo u tome što se nekad industrijaliziralo da bi fukari bilo bolje. sda će se (ako će se) reindustrijalizirati samo i jedino zato da bi fukara ostala fukara. ali da korisno oplemenjuje nečiji kapital.
@Separatista ...svakako da ne želi. ali radi. jer mora. za infrastrukturu trebaju golemi novci. za uslužne djelatnosti treba znat uslužit. ćumur i drvo smo izvozili i pod stranim okupatorima. naš je plafon bio, i ostaće, prošla država i njen sistem, koji se samoubilački trudio da fukari stvori život. fukara j epljunula u tanjir iz koga je jela. sad nek jede da ne kažem šta.
@Separatista
Slažem se s tobom u vezi ovog sa zakonom. Tu si 100% upravu.
Međutim, razvoj uslužnih djelatnosti ide prilično spontano i njemu prethodi prije svega industrijski razvoj. Mi upravo treba da krenemo od levela Bangladeša, da bi dostigli nekad nešto.
Ljudi koriste uslužne djelatnosti samo onda kad imaju novca. A proizvodnja je jedini način za to, jer proizvodnja jedina proizvodi novu vrijednost i kreira blagostanje. Čovjek iz industrije ide da troši svoj novac u uslužnim.
@OGM
Tako se onda razvijaju i uslužne djelatnosti... inače obrnuto teško može da ide.
Evo npr. kod nas je najbolji primjer taj što kod nas proizvodne firme plaćaju državi ''naknadu za turističku zajednicu'' ...
Znači toliko je turizam ''jak'' da ova naša slabašna industrija mora da ga sufinansira..umjesto da turizam bude način za zaradu, a ne za potrošnju -.-
Infrastruktura košta jako jako puno, i sama svrha infrastrukture zavisi od - INDUSTRIJE...
@OGM
Npr. Njemci su uradili studiju prema kojoj se autoput ne isplati graditi ako po njemu neće ići kamioni. A kamioni idu ako je jaka industrija. Tako da transport, koji si naveo, kod nas može biti samo razvijen ako je industrija razvijena - jer nismo tranzitna zemlja kao npr. Srbija i Hrvatska. Znači kamioni jedino ''mahsuz'' mogu dolaziti u BiH..nikako drugačije.
Hrvati su napravili autoput kroz Dalmaciju koji je čisti gubitak - jer je samo 2 mjeseca u godini pun... nema kontinuiteta
Bravar je bio kreten koji je pored kim ostalih korajaca uzivao status kakvog idola. Dok je bracar trosio milijarde u je.bene podrume u konjicu i bihacu. To su razvojne prrspektive bravara. Ma mars i vi i bravar koji je nametao sintagmu velike srbije. Hajde reci jesil smio reci da si bosana i hercegovac i gdje si to smio napisati za vrijeme tog tvog glupog bravara. Bravar je trebao da zavrce serafe a ne da proganja svijet i trazi da ga se kao idola uzdize. Koja je to svinjarija bila samo pogledaj sjevernu koreju i sve ti je jasno kako je to smijesno danas e takvi smo mi bili tad. Sjecam se sirene i stajanja zbog toga sto je bravar umro, uistinu mars stoko. Nije dao da se razvija samostalna svijest, fabrike je otvarao po potrebi lokalnih politickih mocbika, radilo se u jednom
Mjestu da bi se drugo mjesto moglo zajeba.vati. Zato popzsti o bravaru i o ovom bravarevom ekonomskom kadru. On sere sto misli. Industrijalizacija nije nastala od bravara nego puno ranije to sto je bravar drzao ovu zemlju 50
Godina u mraku to je nesto drugo.
Pa hajmo da se slozimo jel bravar imao kakva prava osim svojstva idola il nije. Jer ovaj majmun gore place za bravarevim vremenom. Ja sam bosnjak i moja prava su gazena u proslom sistemu. Tvoj mozda nisu al je to stvar diskusije. Vjerovatno si bio srbin hrvat il jugosloven pa ti ne bilo lako. Citaj komentar sto je majmun gore postavio pa mozes nestor eci na moje. Bravar je bio blesan koji nije znao dvije rijeci da spoji kako treba. On je postavljao i skudao ljude. Zato de malo koordinacije jel bravar se ista pitao il nije da znamo sta je bravar radio