Osnovni postulat u islamu je da samo Allah DŽ.Š. zna kome su otvorena vrata Dženneta, a kome Džehennema. Niko od robova, koji su pred njim svi jednaki, nema osnov bilo kome drugome suditi. Jedan nas poziva na suživot, na toleranciju, na dobročinstvo, i na pokornost Njemu. Poslanik je rekao da se i postač i redovni džematlija i džomet (kao i svi oni u jednoj osobi) ne mogu uzvisiti nad bilo kojim čovjekom, jer samo Allah zna sve i samo on sudi. Sve ostalo je grijeh i haram.
@yeniceri Dragi Allah nam nalaže da ne sudimo nikom, da je on tu da sudi, da dijelimo njegove blagodati, i da upućujemo ljude u vjeru. Je li išta od ovog narušeno održavanje ovakvog iftara? Naprotiv, potrebno je mnogo ovakvih slika da bi Islam izmijenio imidž koji mu je nametnut.
@yeniceri Kur'an daje upute kako da se ponašamo u svim segmentima naših života, ali nam oduzima ovlast da osuđujemo druge, jer je to jurisdikcija isključivo Allaha Dž.Š. Mi smijemo pozivati u vjeru i opominjati, ali to je jedina ingerencija koju imamo. Nijedna duša na svijetu ne može suditi drugoj kada je vjera u pitanju, jer se Džennet može zaraditi jednim dobrim djelom, kao i Džehennem jednim lošim, a samo Allah Dž.Š. sve zna, a sve ide na vagu.
Pa, ne postoji nijedan musliman koji bi za sebe mogao reći da će u Džennet ili Džehennem, kako onda to da možemo reći za nekog drugog? Samo Allah Dž.Š. sve zna, a On je Milostiv prema robovima svojima, i Nemilosrdan prema nevjernicima. Zar je potrebno pored Njegove srdžbe ikom priuštiti još i ljudsku?
@pegazus
Mi tebi objavljujemo Knjigu, samu istinu, da ljudima sudiš onako kako ti Allah objavljuje. I ne budi branilac varalicama.". (Prijevod znacenja, Nisa 105.)
Sa ovim ajetom se tvoja izjava oko ovlasti negira. Allah dz.s. je u Kur'anu spomenu Lutov narod oko homoseksualizma i osudio to kao "ogavan cin", a ti podrzavas, da se zove pedere na iftar - na njesto cemu se raduju samo muslimani.
E sad sta pederi rade u svojim privatnim zivotima to se mene ne tice.
@yeniceri Mislim da nisi dobro shvatio. Taj ajet kaže da drugima ljudima sudiš onako kako ti Knjiga nalaže. A knjiga je takva da u mnogome osporava mogućnost čovjeka da pravedno sudi, nego tu sposobnost zadržava samo za Allaha Dž.Š.
"Bilo da ti pokažemo dio onoga čime im prijetimo, bilo da ti život oduzmemo, tvoje je da objavljuješ, a Naše da tražimo polaganje računa."
Dakle, musliman može samo pozivati u vjeru i upozoravati na vraćanje vjeri, ali Kur'an ne zabranjuje nigdje druženje sa nevjernicima. Zabranjuje, ipak, da se nevjernike uzima za zaštitinike, jer se onda musliman svrstava pod njihov barjak. Samo se s tog aspekta može kritikovati ovaj akt zajedničkog iftara. Dakle, ako je to napravljeno da bi se dobila nečija naklonost i zaštita. Ali, ako je to urađeno dobronamjerno, radi dijeljenja Allahovih Dž.Š. blagodati, radi širenja imana, onda nema granice.