Ne treba trpiti ovaj bezobrazluk. Platiš im kartu u tramvaju pa te opljačka neko skoro svaki put, pun tramvaj lopova, kriminalaca koji bi te zbog pola marke zboli. I to u paru rade, ako neko krene jednog da zaustavi drugi se sa leđa pojavi i zaprijeti ti. Centrotrans majka, uredni vozači, karte jeftinije, dočekaju te kao gospodu, čista sjedišta, uvijek imaš mjesta i nikad ja mislim nije zabilježena ni jedna krađa!
Dosta je ovih sanđa i smradova po grasu
Bilo, sada ni u Centrotransu nema vise konduktera, na svakoj stanici po pet minuta ceka. Da ne pricam o onim monitorima i programom pracenja lokacije autobusa...
@AkumAone jesi li ikad vidio da je u Centri izvršena krađa, a je ikad vozač Centre napadnut? Gospodin te u odijelu dočeka, sa toplim riječima, osjećaš se kao kralj. A ne ko u grasovim busevima: ``Halo mali đesi ti pošo, daj kartu da vidim``, ako nemaš kartu platiš im 2 marke, on treba da ti vrati kusur 40 feninga, kaže: ``Jebajiga rajo nemam ništa sitno˙˙
stiv ka prvo vecina ih nece da plati kartu za razliku u centri gdje prvo pripremis novac za istu, kao drugo ogromnu kolicinu putnika centro nikada ne moze prevesti ko gras a gdje je manje putnika manje je i kriminala, i slazem se da treba zavesti red medj radnicima, putnicima i redovima voznje.
@diiss2 ljudi neće da plate kartu zato što dobiju 0 od usluge, prljave i zaražene drške, onda prljava sjedišta, pun prevoz lopova, platiš 2 marke ni kusur neće da ti vrati i plus ti neko mobitel ukrade ili te zbode. I centrin je svaki bus redovan a grasovog nema po 4,5 sati, stalno mijenjaju red vožnje, treba centri i tramvaje dati i sve pa ćeš vidjeti ljepote
@Stiv drzava kao vlasnik grasa treba da zavede red medj radnicima i putnicima, treba da ukine sve "povlastene" karte i da vidis ljepote i usluga, a centro je mjesto gdje "gazda" cengic iskoristava onog jadnog radnika za sitnu paru.
Jeftinije su karte u centri nego u grasu. A seronje iz grasa bar trebaju uvesti po 1og policajca u svaki tramvaj (da džaba ne sjede u kaldionicama), poboljšati sjedišta, povećati kontrolu i čistiti tramvaj bar jednom u 5 dana a ne jednom u 10 godina i bilo bi ok, a ovako su dno dna
@Stiv u grasu za ovih 20 godina zakasnilo je samo 5 plata a ne 5 mjeseci, u grasu vozac izlazi do 1600 km s to dok u centri je plata 600 km i gdje traje otimacina medj radnicima za linijama za van iz drzave zbog zarade od posiljki naroda.
@Muha994 jos centro bi da bira profitabilne linije, po istom za mnoga manja mjesta u ks nikada ne bi bilo javnog prevoza, neg bi ljudi ko prije trijes i gusur godina klapili pjeske sa po preko i desetak kilometara.