centrotrans jeste dobar, ali zar je realno da nema dobru konkurenciju jer ih to tjera da vudu bolji. Ipak je Gras od historijskog značaja za ovaj grad samo treba dobro vodstvo mada sad je i kqsno kao i za sve u BiH
@Gasilac Da privatniku das samo 1 tramvaj on bi se obogatio. GRAS je pored kompletno doniranog voznog parka propao. Cijena minibuske linije npr. Otoka - Buča Potok, GRAS - 1,6KM - nekad ima bus nekad nema. Centrotrans - 1KM
@Muha994 I kod Centrotrans-a studenti 16KM mjesecna, penzioneri sa min. penzijom besplatno, ostali malo doplacuju, đaci također mjesecne karte. Da me ne razumijes pogresno, volio bih i ja da GRAS vozi, ali to nije moguce. Imam osjecaj kad bi 1 milijardu KM dao GRASU, oni bi primili hiljade radnika, ugradio bi se ko god stigne i godinu-dvije i propali bi opet.
@edisss To je apsolutno tačno. U Tuzli maksimalno 1% ljudi ne plati kartu za buseve, a i to ako se uspiju prošvercovat. Ali su zato busevi uvijek čisti, uvijek na vrijeme (5 minuta gore dole) i drži se do javnog prevoza.
Treba autobuski saobračaj dati Centrotransu i nekim privatnim firmama a trolejbuski i tramvajski ostaviti Grasu i rastjerati ove sanđe što su se udomile sa završenim mejtefom.