Da, nije mi jasno zasto bas bosnjaci imaju negativan stav prema jevrejima, kad su isti uvijek bili lojalni vecinskoj zajednici, moj otac je jevrej, a vidis da mi je naziv yerushalaim ( jeruzalam) prvi je stao u odbranu sarajeva, i toliko voli ovu zemlju i bosnjacki narod smatra kao svoj, a kad vidim ove pojedine komentare.... 😞
A jel bi tebi on bio drag da je otudjio tvoju zemlju??Da si palestinac,drugacije bi razmisljo....cijeli svijet je gledo i dan danas gleda tu fasisticku politiku naseljavanja njihovog.....
E to je to drug moj, stari stao prvi u odbranu sarajeva protiv okupatora, "opasnih" smrda s okolnih brda sarajeva, i ko danas voli te smrde okupatore (čast izuzecima i onima koji su ratovali protiv svoje volje) e to je taj yerushalaim i jevrejski narod iz Izraela uradio i dan danas radi palestini...a ti i tvoji ljudi u BiH su za mene kao i svaki normalni mujo, ivan i goran!
Buraz ti takvi svima redom ljuštre mrtve i žive na komentarima jer ne misle ko oni a kad treba glasova onda pozivaju na jedinstvo.Meni su je6ali majku komunističku , nazivali me četnikom i kopiletom iz mješanog braka a ja Bošnjak 1/1😸
@Yerushalaim
Ne treba ti velika pamet za zaključiti zbog čega Muslimani imaju negativan stav prema Židovima. U pitanju je nadmoć Židova nad okolnim muslimanskim arapskim državama. Pogledaj ih samo kako se poistovjećuju sa "Palestincima", a samo zato što su to njihova braća muslimani. Inače da su Palestinci većinski kršćani, njihova briga za njih bi bila ravna brizi za lanjskim snijegom.
@Yerushalaim
Hajde kad si već tu da nam objasniš par stvari.
„Nejevreji su stvoreni da služe Jevreje. Oni moraju orati, kopati, sijati, kositi, vršiti. Jevreji su stvoreni da sve gotovo nađu.” (Talmud, Berahot 58a).
„Zabranjeno je biti milostiv prema Nejevrejima.” (Talmud, Ramban).
„Nejevreju ne treba milost i pomoć ukazivati.” (Talmud, ...amot 12a).
„Ako jednom Nejevreju prijeti opasnost da se u jednoj rijeci udavi pa ako se nalazi već i blizu smrti, Jevrej mu ne sme ići u pomoć da ga spase.” (Jad Hazakah, Aboda Cara 10a).
„Bog je stvorio Nejevreje, iako su oni ravni sa životinjama i dao im je čovečji oblik, jer ne dolikuje Jevreju da bude služen od stoke. Zato ga služe životinje u čovečijem obliku.” (Šulhan aruh, Mudraš talpiot 225).
„Nejevreji, čija duša potiče od nečistog duha, nazivaju se svinjama.” (Talmud, Jalkut Rubeni 12).
„I zato ako jedan nejevrejski sluga ili sluškinja umre treba ih ožaliti onako, kao kad jedan vo ili magarac crkne. ” (Talmud, Brohes).
„Između Jevreje i Nejevreja ne postoji nikakva veza. Jer meso Nejevreja je životinjsko meso, a njihovo sjeme je životinjsko sjeme.” (Talmud, ...amot 89a).
„Nejevrej je kao jedno pseto. Štaviše, zapisi uče da se pseto ima više poštovati od Nejevreja. ” (Talmud, Ekeseget raši eksod 22).
„Nejevrej nema oca, jer je on na đubrištu rođeno pseto.” (Tamud, ...amot).
„Ma koliko imali narodi svijeta tijelo slično Izrailjcima, ipak se oni upoređeni s čovjekom imaju smatrati za majmune. ” (Talmud, Šene Lukot 250).
„Polni odnosi Nejevreja su isto kao i polni odnosi životinja.” (Talmud, Sanhedrin 746).
„Kuće nejevrejske su kuće životinjske. ” (Talmud, Leb. tob. 46a).
„Nejevrejka u bremenitom stanju ima se smatrati kao bremenita stoka. ” (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 405)
„Dijete u utrobi jedne Nejevrejke nije bolje od životinje.” (Šulhan aruh, Joreh deah 240).
„Nejevrejke su nečiste i imaju se smatrati prostitutkama.” (Talmud, Aloda Kara 366).
„Sve Nejevrejke su prostitutke.” (Talmud, Even hekor).
„Prema Nejevrejima dozvoljena je upotreba svake laži.” (Talmud, Berahot).
„Ne smiješ Jevreju, tvome bratu, učiniti kakvu nepravdu. Nejevreju je dozvoljeno da učiniš sve i svaku nepravdu.” (Talmud, Geneba 40a).
„Bog je naredio da se Nejevreju novac pozajmi samo uz zelenašku kamatu. Mi mu na taj način ne pomažemo već ga štetimo.” (Talmud, Sefer Mikvod 73).
„Jevrej treba svoj imetak pomoću zelenaštva da poveća. On treba pomoću zelenaštva Nejevreje da upropasti.” (Talmud, Baba Mecija 70b).
„Dozvoljeno je grešku jednog Nejevreja iskoristiti. Dozvoljeno mu je dug ne platiti. Dozvoljeno mu je pri računu prevariti ga.” (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 384b).
„Ako dva Jevreja naprave kakvu trgovinu s Nejevrejom te pri tome jedan drugome pomaže da Nejevreja na meri, težini ili broju prevare, dobitak imaju oba Jevreja da podele.” (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 183).
„Dozvoljeno je Nejevreja dovesti u zabludu. Dužnost je Nejevreja prevariti. Ko to ne učini dolazi u sumnju da Nejevreja voli, a ko Nejevreja voli taj mrzi Boga.” (Talmud, Rasim).
”Jevrej može Nejevreja prevariti i oguliti ga, ali svog bližnjeg, Jevreja, ne treba varati.„ (Talmud, Baba mecija 61a).
”Ako bi Jevreji čitave nedelje lutali okolo i varali Nejevreje, neka se u subotu svi sakupe i ispričaju jedan drugome svoje slavne podvige.„ (Talmud, Rabi Benc).
”Imanje Nejevreja je kao bez gospodara. Jevrej ima pravo da to imanje uzme u posjed.„ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat).
”Ko Nejevreju vrati nešto (ukradeno ili opljačkano), tome Bog nikada oprostiti neće.„ (Talmud, Sanhedrin).
”Izgubljeni predmet Nejevreja dozvoljeno je zadržati.„ (Šulhan aruh, Košen ha-mišpat 266a).
”Vanbračni odnosi s jednom Jevrejkom zaslužuju smrtnu kaznu, a s Nejevrejkom pak dozvoljeni su.„ (Talmud, Sanhedrin).
”Brakolomstvo s Nejevrejkom ne podleže nikakvoj kazni.„ (Talmud, Ketubot 4b).
”Jevreju je dozvoljeno da obesčasti Nejevrejku.„ (Talmud, Jad Hasakah 2b).
”Nejevrejsko djevojče staro 3 godine i 1 dan može se oskrnaviti.„ (Talmud, Aboda sara 37a).
”Dozvoljeno je lekove na Nejevrejima isprobavati, da bi se ustanovilo da li su lekovi štetni.„ (Šulhan aruh, Joreh deah 158a).
”Stoji napisano: nemoj ubijati. To znači da se ne sme ubiti pripadnik jevrejskog naroda. Nejevreji međutim nisu Izrailjci i zato se oni mogu ubiti.„ (Talmud, Geneba 57a).
”Ko proliva krv onih koji nisu Jevreji Bogu žrtvu prinosi.„ (Jalkut 772).