Samo lud covjek moze na ovo francusko smece dati 80.000. Koliko god radili na ekskluzivnosti, doduse za vanjski izgled nemam sta reci, ali unutrasnjost mi je i dalje strasno ruzna, i dalje jednako nekvalitetno auto (ako je neko gledao fotografije udesa na Otoci (golf 4 i citroen ako se ne varam c5 noviji) razumije o cemu pricam. Ali da zakljucimo, nije los autic, samo za novog ne bih dala vise od 30ak hiljada, toliko vrijedi.. realno :)
Kakve veze ima udes s kvalitetom auta? Misliš, ako je autu otpalo više elemenata i ako je zgužvaniji da je manje kvalitetan? Zato iz Citroena izađeš k'o gospodin, ali iz "očuvanog" golfa 4 te izvade zgužvanog.
@ANNNNO kako je tema DS5, mahinalno sam napisala c5, znam da je u pitanju bio C4, a kao drugo, @Miles Dyson naravno da kvalitet auta ima veze s time koliko ce se auto udesiti prilikom sudara, tu svakako postoje i drugi faktori, ali kvalitet auta je jedan od. A kao trece, u pogresnu me kategoriju ubacujes, ja sam veliki protivnik "ocuvanih" G1,2,3,4 pa skoro da i 5 upada u ovu kategoriju, kao i svih "ocuvanih" BMW-ova, Audija i slicno, stava sam da uvijek treba birati novije auto shodno...
...mogucnostima, ali isto tako smatram da su neka auta naprosto precjenjena, konkretno ako pricamo o ovom DS5, to je i dalje mali autic, to je i dalje francuz i nema nikakav osnov da kosta koliko kosta. Ako bi dosli na nivo, da se za par godina može prodati za neku normalnu cijenu, onda bih mozda i nasla opravdanost cijene novog.