Ista ako ne i gora situacija što se tiče obespravljivanja radnika je i u Amku, Bingu, Robotu,itd. Sve su to SDA kerovi
Pa da! Najlskse je kriviti druge za svoju ne sposbnost! Procitaj konentare o "ljubaznim radnicima" "cistim i urednim" sobama! Sda i za to kriv? Kod bosnje je uvjek neko treci kriv! Kad se ti u hotelu ponasas prema gostu kako treba- ma i vise od toga- on ce opet doci...
@nikobauer Ne seRi mater ti hebem nepristojnu , bezobraznu , jadnu , za sve vi kvarni kerovi imate obrazloženje ! Vi, vi koji zastupate interese robovlasničkog menadžmenta koji bi na svakom mjestu i u svakoj prilici da mobinguje radnike . Svi mi papčino znamo da radnik ne može osmijehom i uslužnosću ni 20 % uticati na popunjenost hotelskih kapaciteta. Šta radi markentiška služba ( ako postoji ) , da li je uprava hotela uskladila cijene usluga sa konkurencijom ,itd ?
Prikaži sve komentare (27)