Pa da! Najlskse je kriviti druge za svoju ne sposbnost! Procitaj konentare o "ljubaznim radnicima" "cistim i urednim" sobama! Sda i za to kriv? Kod bosnje je uvjek neko treci kriv! Kad se ti u hotelu ponasas prema gostu kako treba- ma i vise od toga- on ce opet doci...
@nikobauer
Ne seRi mater ti hebem nepristojnu , bezobraznu , jadnu , za sve vi kvarni kerovi imate obrazloženje !
Vi, vi koji zastupate interese robovlasničkog menadžmenta koji bi na svakom mjestu i u svakoj prilici da mobinguje radnike .
Svi mi papčino znamo da radnik ne može osmijehom i uslužnosću ni 20 % uticati na popunjenost hotelskih kapaciteta.
Šta radi markentiška služba ( ako postoji ) , da li je uprava hotela uskladila cijene usluga sa konkurencijom ,itd ?
Imate li plan i program rada već sad za narednu godinu ili upravnik , direktor i ostali članovi Uprave tu obavezu prebacuju na radnika čiji to nije posao ?
Možda direktor i članovi menadžmenta više vode računa o svom imovinskom kartonu i kartonu svojih članova porodice , nego li o poslu za koji su obilato plaćeni !