Džaba sve ovo kad meni ništa ne može zamijeniti onaj osjećaj kad uđem u GRAS-ov tramvaj pa kad on krene da po šinama drobi neke metale...kugle, krajnice, doboše, opruge...mmmm taj zvuk!! Pa kad naglo trzne u jednu pa u drugu stranu, niko nema problema sa probavom kad izađe!
GRAS-ovci su vec Ikarus autobuse isjekli i prodali u staro željezo, tusku donaciju su napola rashodovali, holandske tramvaje sve redom istopili u Zenici...
Na osnovu cega su prava firma? Zasto se neizjasne koliki godisnji promet imaju? Koja je net margina? Kod nas samo pricaju o "kapacitetu"... kao da je to neka mjera....
ovo su neki stariji modeli buseva koji se nisu rasprodali. ja vozim kamion man iz iz 2009-e, nema manuelni mjenjač već automatski. (bez kvačila, samo gas i kočnica). može se prebaciti na manual i onda šaltate na ručici kao za žmigavce (s desne strane) tu je ujedno i retarder (motorna kočnica), ako ne vratite na automatsko šaltanje brzina, poslije 10 sekundi se sam prebaci.
kupili zaostalo neprodato smeće negdje s manovog lagera koje je bilo namjenjeno za afričko ili južno američko tržište. gdje još ima bus s manuelnim mjenačem.
slazem se ,postavio sam pitanje u vezi autobusa grasu, te dobio odgovor za autobus centrin od 50 000KM gras posto je javno preduzece mora za isti bus preko 100 000 dati