Neka molim te. Radije da ih kupi Tata ili Geely nego Narodno Prometalo, mozda zadrze koju karakteristicnu liniju. Kako su njemci u zadnje 54 serije automobila (redizajn na redizajn) ponovo otkrili lenjir, slijedeca Alfa ili Maserati bi billi tupih linija bez sekunde emocije. Zadnji Golf i Passat vise lice na skolski rad nekog djeteta na temu "hajde da ucimo kako se crtaju ravne linije", nego djelo ozbiljnog dizajnera. Mozda zato potonji i nije potpisan.
@nekonstitutivni gdje je skoda bila prije vw, seat, lambo, bugati, ako cemo gledat ko uspjesno radi bez mnogo pomoci poreznika onda je to vw,., a to sta ce uradit od alfe hoce li imat "dusu" to joj fiat dao dusu, sta je to fiat uradio za alfu( dao joj porednji pogon, dijelove od vektre, natakario joj 150-200kila viska, nenadjebivu kvalitetu, spustio je na koljena, plate u alfi su za 35-50% manje no u vw, fca obecava neke planove o 10modela vec 3godine gdje su,
Pacat i golf pa kupci ne traze te ostre linije, neki dizajn, vac daj nam golfa( pod time podrazumjevaju prevozno srestvo koje ce uplit, odvuci gdje treba, jeftino servisirat, imat garanciju, jos ako nije rugoba i da svi znaju da je golf), koliko danas imas alfi: mito koji je punto, 4c koji se prodaje 4000modela u godini koji je pokupio dijlove sa dostavnjaka, gulia trebala na trziste prije 2-3 godine( i sada je cekas i nema datuma isporuke),.
maserati pogledaj koliko imaju narudzbi a koliko su isporucili, onda pogledaj servisnu podrsku u evropi za fca vozila(ili ti ga fiat), u bosni imas preprodavce i servise koji imaju znak fiata na vratima, pa uporedis cijene i sta dobijes(samo nemoj pricat od dizajnu) jer 10godina drzat isti i sminkat ga a u stvari panda sa drugim farovima, od 2003 nisu marke ulozili u razvoj
@provucikarticu sta ce bolan jeftino servisirati? Jel ti znas sta pricas? Hoce, ako pricamo o golfu 2, autu starom 30 godina za koje jedino jos kinezi prave dijelove :)