Opel nema budućnosti...Od milijun auta... 350000 je GM prodavao kao Vauxhall(engleska marka) Buick(americka) i Holden(australska)... GM je gurao...u zadnjih 8 godina izgubili su 10 MILIJARDI EURA....
Na svakom auto Opel gubi 4000€. Njemci NE ŽELE kupovati Opel iako je njemačka marka zbog patriotizma, kupuju VW pa makar ga platili skuplje..! Ove godine Tesla radi 350 000 modela Tesla 3. Sljedece godine preko milijun i Elon Musk ima apsolutnu podršku amerike.
General Motors vidi gdje idu stvari...zato su se riješili Opela za milijardu eura...+ 900 milijuna u dioniscama PSA. A Peugeot Citroen je ista priča...prvi put u 5 godina poslovali pozitivno. Ovih 900 milijuna eura u dionicama je u biti bezvrjedno.... Tako da kad ameri naprave hiperprodukciju Tesle...Njemci neće moći prodati ni 10% broja..Slobodno citirajte ovaj komentar za godinu dana..
@denis77 Baš me zanima jesi li ti vozio Golfa. Imao sam Golfa II d (prodao susjedu koji je napravio skoro pola milijuna), pa Golf III TDI (prodao sa 312000 km), pa onda kupim Astru 2003. godište (tada 5 godina starosti sa 150000 km i servisnom knjigom) dizel i gori auto u životu nisam imao! Nakon opela sam vozio novu Octaviju iz 2009 i napravio sa njom 240000 km, te sada vozim Octaviu iz 2014 koja ima 120000 km. Sve u svemu nikada više u svom životu ne bih kupio Opela.
@Vedran Price za djecu.Nikad i zivotu nisam imo problema sa autom osim servisa i potrosnih dijelova.Dvije Vectre C benzin i dizel nikad nista.Ako se imalo razumijes u auta znat ces da je to sve tu i da je to lutrija.
@kick.ass drug nije mercedes u ovoj prici, mercedes je uvijek bio luksuzna marka i uvijek skuplja ... mercedes je pokvarilo spajanje sa cryslerom najveca glupost sto su mogli napraviti ... @denis77 Tesla i amercika auto industrija nemaju puno zajednickih svako ima svoje trziste i firme su za sebe, jer pricas o Tesli kao da ce on pomoci GM-u, ahha isto kao sto ce VW pomoci Opelu
@rosko Kako god ti kažeš. Samo da ti navedem da u mom kraju ima dosta Opela i da kolega trenutno ima Astru 1.6 benzin 115 PS (kupio novu 2007) i do sada mijenjao letvu volana, te ga zezaju senzori i čovjek je izrazito nezadovoljan, dok je drugi imao Vectru iz 2004 godine 1,8 benzinac i radio je generalku motora na 80000, te mjenjao ECU zračnih jastuka pa još jedan ECU i na kraju prodao auto.
@Vedran Zato ti kazem sve je to lutrija.Evo sad vozim Audi A6 sa 120000 km i curi ulje sa egr ventila uzasno ali nema nekih problema sa radom motora dok na Vectri C nije bilo ni kapi na motoru i ispod.Ima dosta toga i sa odrzavanjem auta,kvalitetom goriva.Uvijek bi uzo Vectru ispred Octavie zbog cijene i omjera dobiveno ulozeno ali nikad nebi reko nikad Octavia ili Skoda je lose ili najgore auto.
@rosko Nikada ne bih pričao nešto loše o Opelu da se kod mene kvarilo nešto, ali kod mene se pokvario starter, alternator, ECU Boscc Pumpe, onda senszori na Bosch pumpi, pa prekidač svjetla, a EGR niti en spominjem jer ga smatram potrošnom robom. Ali to se nije desilo samo kod mene na 1,7DTI motoru, nego na svima koje znam.
@Vedran A 1.7 znaci?Pa to se ne kupuje.Tako isto imas 2.0 tdi u VW i Audi prve generacije koji je bio kvarljiv.Dizne i uljna pumpa.Dobro se mora pazit i informisat sta se kupuje i opet zna bit macak u vreci.