ja zivim 100 metara od gradilista i nek se gradi ali potrebno je prosiriti putnu infrastruktruru ionako su vec ujutro prije posla i oko 4 ogromne spice. U ovom gradu je sve naopako i sve se gradi a nista ni sa cim veze nema. Na otoku se doselilo 3000 porodica i svaka ima jedno auto a ceste ostale iste. Ma uzas
Inteligentan komentar. Mišljenja sam da će podzemni metro biti jedino moguće rješenje za budućnost i razvoj grada...Francuzi će krajem ove godine,početi sa radovima na Metro Beograda,Sarajevu je takav projekat mnogo potrebniji... razlog što nije moguć,što ljudi koji vode grad nemaju jasnu predstavu budućnosti grada i što će firme poput GRASa minirati takav projekat u startu.
@Velez4za Postoji projekat, ali gradskog autoputa koji prolazi i kroz Pofaliće, Velešići i tunelom izlazi na Kobilju Glavu. Beograd ima već 2 miliona stanovnika i metro je logičan infrastrukturni zahvat, za Sarajevo bi bio više nego dovoljan pomenuti gradski autoput koji bi u potpunosti rasteretio saobraćajnuce u gradu i smanjio zagađenje. Koštaće cca. 250 miliona KM sa eksproprijacijom.
@ADLER
Pomenuti gradski auto put,možda i jeste idealno rješenje za Sarajevo danas... Ali to nije način na koji se planira metropola,što će Sarajevo uistinu biti..Infrastruktura se mora planirati minimalno 20-30 i plus godina unaprijed.
@ZlatnaDolina prijatelju tako je svuda po svijetu u iole vecim gradovima,pet ujutru ne mozes mrdnuti,jer narod se naselaava a prostora za nove ceste nigdje