Joj, ali ZAŠTO se malkice ne potrude i oko vizuelnog identiteta ?! Meni su na spomen #Binga, prve asocijacije ... (učmala) zelena boja & #krš #krš #lom #lom na policama u trgovinama. Ne tvrdim da eventualni #rebranding treba uključivati logo u bojama kozmičke prašine ili levitirajuće police, ali ne bi škodilo da se malo ugledaju na npr. Shop&Go trgovine (BG).
Jebiga, to sve košta. Meni je najbitnije da je povoljno, bogate ponude i čisto. NIšta više, ne interesuje me je li na plafonu ili podu naljepljena neka ženska s osmijehom koji me poziva da trošim novce.
@Satoshi Nakamoto Manimo se na trenutak #učmalezelene i #lameloga, osvrnuću se na "povoljno, bogate ponude i čisto" dio. U pofalićkom Bingu (ex-Interexu) - ajde što je na policama sveopći #krš i #lom, već sam u više navrata primjetila kako dva-tri metra iznad polica tranzitiraju ljupki, punokrvni vrapčići. Usaglasićeš se da "ptičicama u slobodnom" letu nije mjesto u trgovini prehrambenih artikala.