@drunken tiger Zakon te obavezuje da prilikom prelaska pruge smanjiš brzinu kretanja vozila i lagano pređeš preko pruge. Za to vrijeme ako imaš dovoljno mozga možeš i razgledati ide li voz. Kod nas vozovi idu 50 km/h a ne 300.
@RagibUzoriti U pravu si. Onda možemo voziti i bez semafora. Šta ćemo s dijelovima gdje je nepregledno? Meni se desilo neki dan da na pružnom prelazu ima rampa koja je dignuta. Pruga s lijeve strane ima krivinu koja ide u lijevo tako da ne vidim prugu dovoljno daleko. Kako je rampa dignuta ja sam u prvoj brzini krenuo preko pruge a u tom trenutku iza krivine svira voz. Moglo se desiti da ne pogledam uopće lijevo ili desno jer je rampa dignuta i da dok prelazim voz me pokupi. Ko je tu kriv?
@drunken tiger Dok voz prilazi pruznom prelazu, on se oglasi, tj, daje zvucni signal da prilazi pruznom prelazu. Jedino ako si gluh ga neces cuti. Nihove sirene imaju 170db jacine tako da se cuju na udaljenosti od 3 km. POz
@Japanska jabuka A šta ako nosim slušni aparat? Postojanje rampe koja ne radi nije moja odgovornost nego nečija druga. Željeznica FBiH u ovom lučaju, ministarstva saobraćaja... Isto kao što i neispravan semafor nije odgovornost vozača. Ako je rampa dignuta na pružnom prelazu to znači da auto može preći preko pruge. Je li tako?
@drunken tiger Kada je rampa spuštena, znači da auto sigurno ne može preći preko pruge. Kada je rampa dignuta, znači da automobil MOŽDA može preći prugu. I kada semafor nije u funkciji, postoje osnovna pravila kulture saobraćaja. Dođeš do raskrsnice, pogledaš znakove, ako imaš prednost smanjenom brzinom prođeš kroz raskrsnicu (tako te i na testovima uče). Ako imaš STOP, moraš da se zaustaviš (iako u praksi to znači zaustavi se ako ima neko, ako nema, prođi lagano).
@drunken tiger "Vozač koji se vozilom približava prelazu puta preko železničke pruge, dužan je da kretanje vozila podesi tako da ga može zaustaviti pred uređajem za zatvaranje saobraćaja na prelazu(branik, rampa) ili pred uređajem za davanje svetlosnih znakova kojima se najavljuje približavanje voza, odnosno da može da zaustavi vozilo pre nego što stupi na železničku prugu."
@drunken tiger I na kraju krajeva, možda se rampa pokvarila baš minut prije nego si ti naišao i kvar nije mogao biti otklonjen. Ako imalo misliš na sebe, svoju porodicu i vaše živote, usporit ćeš pred prugom i lagano je preći nakon što se uvjeriš da nema opasnosti. Pretpostavljam i pješački prelaziš bez razgledavanja. Jer, pobogu, vozač mora stati kada se ti približiš pješačkom prelazu. Ali pretpostavljam da krećeš tek kada vidiš da su vozila stala ili da nema nikog.
@RagibUzoriti Vidim da si ti malo "zadrt". Je*o te slovo!!! Svašta piše u zakonima i pravilima ali ja ti govorim u praksi šta je. Ne volim pametologe nikako. Hajde da te odvučem da vidiš o čemu se radi. Fino sam ti napisao gore da sam usporio u prvoj brzini prešao ali da rampa nije radila i ne radi već godinama!!!Već su ljudi ginuli tu i opet nko ništa. Da si pametan koliko se predstavljaš znao bi da su pružni prelazi veliki problem u našoj državi!!!!