tito mili koje stručnjake ima ova država to je vr' nema dalje...
čovjek inžinjer u holandskom državnom centru za aeronautičke studije koji postoji već 100 godina...
radi na highend simulatorima što avionskim što na simulatorima za tornjeve...
i dođe jado iz bosne na klix i napiše meni se ovo čini glupim.... onaj piše treba pistu nageti unutra, ma neee to henk nije skonto, to se i ne vidi na animaciji... nešto on pametan tangencijalni pravci, veš mašina centrifuga i to...
@AragonSorab, opet lazes kao Srbin. S obzirom da je Prvi svjetski rat bio 1914-1918. i da su tokom njega avioni uveliko letili i borili se, nema nikakve sanse da je "prva fabrika aviona u Evropi" otvorena 1920.
"Avro was a British aircraft manufacturer founded in 1910 whose designs include the Avro 504 used as a trainer in the First World War... Avro was founded on 1 January 1910."
@AragonSorab, napisao si da je prva fabrika aviona u Evropi bila beogradski Ikarus 1920. godine i uhvacen si u lazi (po n-ti put). Nije da te to nesto smeta jer obraza nemas. Sad nam reci ko je bio Crveni Baron, cime je letio i po cemu je poznat u istoriji?
@AragonSorab, ma kakav Cepelin. Sad vise ne lazes nego jednostavno lupetas. Sto se Srba tice letili su na francuskim masinama, kakvi vi i proizvodnja i qrc od ovce. Kad se zaratilo Srbija je imala slovom i brojem tri (3) aviona. Skola letenja, pilotske dozvole, letjelice, sve od Francuza. Cak vam je i jedna francuska eskadrila dosla u martu 1915.
@AragonSorab, krele niste se u martu 1915. povlacili preko Albanije nego u jesen i zimu. Cak ni to ne znas. Toliko kenjas bez kraja i pocetka da se sam zapetljas u vlastite gluposti. Hronologija nula bodova, zdrav razum nula bodova, vjerovatno ima neka dijagnoza na latinskom za takvo stanje. Ne znam samo kako ti ne dosadi, ovo ti je hiljaditi profil ovdje. Francuzima hvala da kazes, umjesto sto negiras njihovu pomoc.