POGLEDAJ TI, SAMO KRKAJU STAMBENE PROSTORE TAKOZVANE GHETTO OBJEKTE ZA MILIJARDU STANOVNIKA NA MALOM PROSTORU, INVESTITORI UZMU OGROMNU LOVU, A TI SARAJEVO SE ZAJABAVAJ SA DODATNOM INFRASTRUKTOROM, BOLNICAMA, SKOLAMA, VRTICIMA, JAVNIM PRIJEVOZOM I STO JE NAJGORE OD SVEGA, SA DODATNIM ZAGADJENJEM, KOJE JE INACE MEDJU NAJVECIM U EUROPI?
OVA GHETTO ZGRADA ZNACI DODATNIH 200 VOZILA SVAKI DAN NA TOM PROSTORU, STO ZNACI DODATNI SAOBRACAJ, DODATNO ZAGADJENJE, DODATNO OBOLJEVANJE. A INVESTITOR STRPA PARE U DJEP I BAS GA BRIGA?
BAKIRE I SDA, PLATITI CE TE I ZA OVO! DODUSE I SDP I CO NISU NISTA BOLJI, ONI SU TIBRU URBICID DOZVOLILI I ONI SU PRVI ZAPRAVO POKRENULI IZMIJENU URBANISTICKE DOZVOLE GDJE SE ISKLJUCIVO POSLOVNE PARCELE PRETVARAJU U STAMBENE PARCELE SA PAR LOKALA U PRIZEMLJU I TO SE ONDA ZOVE "POSLOVNO-STAMBENO"!
@andres_iniesta_2
Fakat vas vise ne kontam. Ne valja kada se gradi,ne valja kada se ne gradi. Ne valjaju arapi sa investicijama,ne valjaju nasi. Ljudi,grad se mora siriti,pogledajte za nas metropole Beograd i Zagreb i bit ce ti sve jasno. Neka se gradi moje Sarajevo.
"Tu je bila mala industrijska zona, a sada je stambena zona. To je centar grada i zato je atraktivno, ima i potrebe i potražnje kupaca pa je stanogradnja opravdana", zaključio je Kovač.
Industrijska zona na Otoci centar grada ?. Trebali ovome komentar. Problem je samo što zaključivać ima nečijih 40 miliona KM prljavog novca kojeg treba oprati, i parkirati u nekretninu. A gdje su ti Fadilovi novozaposleni koji nisu moglu u industrijsku zonu ? Na pranju stakla novog objekta.
@Roin Nije 200. Samo garaze ima za 260.
Sto znaci bar 350 ako ne i 400-500 auta - osim ako tu nece sve biti samci.
Drzavni prosjek nam je oko jedno auto na 3 stanovnika. Ne stanara - stanovnika.
Naravno, taj prosjek vazi do 2020., kad krece implementacija mjera restrikcije i zabrane zavisno od ovih novih brojki sto se sad dijele na tehnickom pregledu.