Mislim da vec sada mozemo govoriti o nekoliko filmskih pravaca pri reziranju islamskih teroristickih napada na zapadu: Hollywoodska skola, Pariska Postmoderna (kopija starog Holliwooda), Londonska ili Sherlock Holmes skola, te Praska skola (Berlin).
1. Holliwoodska skola koristi naprednu tehnologiju kako bi se stvorio iluzionizam u proizvodnji blockbuster-a uglavnom sa end of times temama, destrukcijama epskih razmjera itd.
2. Pariz preferira staru Holliwoodsku skolu u gradnji zapleta da privuce paznju publike, odnosno umjesto suvremene tehnologije koristi se stara vizualna i muzicko-ritmicka estetika: bezbroj policijskih auta koji se krecu u svim pravcima, upaljena signalna svjetla i zaglusujuce sirene. Nedostatak ove skole se nalazi u post produkciji jer se za privlacenje publike (nedostatak dramskih zapleta i losih filmskih izrazaja) pokusava nadomjestiti pozivanjem na ljudski sentiment.
3.London je ostao vjeran svom vlastitoj iestetici u kojem se koriste stari motivi vidjeni u filmovima o Sherlock Holms-u, Dzeku Trbosjeku itd: u zamracenim ulicama Londona intenzitet drame se gradi i uvecava posebnim pokretima kamere koja vise sakriva nego otkriva: pri snimanju kadra ljudska lica nije moguci vidjeti i identificirati.
4. Njemcka rezija se uglavnom oslanja na Prasku skolu kombinovanu sa Zagrebackom skole animacije: depresivne i puste, mracne srednjo-evropske ulice bez zivota za koje je tesko povjerovati da su bila mjesto bilo kakvih desavanja.