Kompanija je odlučila dodati i obnoviti svoju ponudu ukusa Cherry Coke, Cherry Coke Zero, Vanilla Coke i Vanilla Coke Zero , nakon uspješnog lansiranja Coca-Cola Zero Sugar prošle godine. Novi oku Orange Vanilla također će se moći kupiti u Zero Sugar verziji.
"Ovo je je izvrstan način da se potaknu kupci koji traže više različitih ukusa", rekla je Kate Carpenter, direktorica robne marke Coca-Cola Trademark, koja uključuje Coke, Coke Zero i ostale aromatizirane Coca-Cole.
Prije nego li su se u kompaniji odlučili za ovaj ukus razmotrili su još nekoliko kombinacija poput maline, limuna i đumbira koja je dobro funkcionirala na azijskom tržištu.
Međutim, njihovu pažnju privukla je Coca-Cola Vanilla Orange koja je na kanadskom tržištu bila dostupna u limitiranom izdanju.
Novi okusi Coca-Cole nisu uvijek bili hit. Primjera radi, kada je kompanija promijenila recept Coca-Cole 1985. godine i uvela New Coke obožavatelji ovog pića pobunili su se pa se zbog toga kompanija vratila izvornom receptu.
Novi ukus na policama bi se trebao pojaviti 25. februara.