Ona smatra kako bi djevojčice na ovaj način više vježbale svoje matematičke sposobnosti i razvijale interes za nauku i inžinjerstvo.
"Trebamo promijeniti način na koji tretiramo djevojčice i dječake i početi razmišljati o o tome koje su igračke najbolje za njihov uzrast. Igračke su izuzetno bitne, jer u zavisnosti od onoga što dajemo tim mladim umovima, to oni naknadno i postaju", kazala je Dame Athene Donald.
Ona je kritikovala je stereotipne društvene konstrukte koji nalažu kako se dječaci moraju igrati autićima, a djevojčice lutkama.
"Igračke za djevojčice su uglavnom pasivne - one mogu češljati kosu Barbie lutkicama, oblačiti ih u odjeću i sl. Od njih se ne traži da stvaraju, promišljaju ili da uposle svoju inteligenciju", pojasnila je ova naučnica i dodala da je to možda razlog zašto "djevojčice odrastaju u žene koje inspiraciju traže u frizerskim salonima, a dječaci u garažama, pokazujući interes za aute."
Ona je dodala kako se u oblasti kojom se ona bavi osjeća nedostatak studentica i žena generalno.
"Odmalena djecu u kući i školi uče kako je inžinjerstvo za dječake, što je isključiv stav koji ne donosi dobro nikome", poručila je ova naučnica i dodala kako je interes za inžinjerstvo i nauku individualan, te se ne odnosi isključivo ni na muškarce, ni na žene, te umnogome zavisi od načina na koji nas odgajaju u djetinjstvu.