Audi B2B Run: Utrka koja spaja kompanije, gradi timski duh i pomjera granice
Da utrka podiže poslovnu zajednicu na noge, govori veliki broj prijavljenih kompanija koje su već osigurale svoje mjesto na ovogodišnjem izdanju Audi B2B Run-a.
Sa sve većim brojem učesnika svake godine, trčanje prelazi granice fizičke aktivnosti - postaje mentalni izazov koji jača samopouzdanje, upornost i izdržljivost, te potiče komunikaciju i međusobno povezivanje.
Uloga Audi B2B Run događaja u kreiranju osjećaja pripadnosti Osjećaj pripadnosti ključan je za održavanje pozitivne radne kulture, jer pozitivno utječe na produktivnost, zadovoljstvo zaposlenika, zadržavanje talenata i cjelokupnu korporativnu kulturu. Audi B2B Run je platforma koja podržava pokretanje neformalne komunikacije među uposlenicima i u opuštenoj atmosferi gradi osjećaj pripadnosti. Ova utrka ujedno gradi mostove između kompanija, potiče zaposlene na usvajanje zdravih životnih navika i jača korporativnu zajednicu kroz zajedničke sportske aktivnosti i druženje. Pod sloganom "Cijela kompanija - jedan tim", utrka okuplja zaposlenike kompanija različitih industrija iz BiH i regiona, spremne da brane boje svojih kompanija trčeći, hodajući ili navijajući.
"Audi B2B Run je u posljednjih sedam godina postao jedan od najprepoznatljivijih događaja u poslovnoj zajednici. Utrka ne samo da doprinosi fizičkom zdravlju zaposlenika, već i jača osjećaj pripadnosti i timske povezanosti, što su osnovni preduvjeti za uspjeh i dugoročno zadovoljstvo zaposlenika. Iako nas od utrke dijeli još mjesec dana, već sada možemo da kažemo da će ovogodišnja utrka biti nova rekordna godina po broju učesnika i da nas očekuje jaka konkurencija na startu. Pored kompanija koje ne propuštaju Audi B2B Run, ove godine imamo i rekordan broj prijavljenih kompanija koje će po prvi put učestvovati u utrci", istakli su organizatori Audi B2B Run utrke.
Ovogodišnje izdanje Audi B2B Run-a obogaćeno je partnerstvom sa platformom Rolla iz Mostara. Riječ je o „all-in-one“ platformi koja je dizajnirana da pomogne kompanijama da njihovi zaposlenici postanu i ostanu zdravi na zabavan i efektan način.
"Vjerujemo da, ukoliko učinimo fitness zanimljivim, zabavnim i dostupnim svima, možemo inspirisati i motivisati svakog zaposlenika da preuzme kontrolu nad svojim zdravljem. To će, naravno, imati direktan utjecaj na produktivnost i angažman zaposlenika u kompaniji. Naša platforma se sastoji od tri ključna proizvoda: Rolla One, koja je mobilna aplikacija i lični pasoš svih metrika koje je potrebno pratiti, Rolla World koja je virtualni svijet za vježbanje, i Rolla Band koji prati sve metrike bez da stvara ikakvu distrakciju u svakodnevnom radu. Sa našom platformom kompanije mogu ponuditi svojim zaposlenicima zabavan i intuitivan način da prate i poboljšaju svoje zdravlje”, izjavili su iz Rolle.
Pored Rolle, partneri B2B Run-a su Audi, kao naslovni sponzor utrke, Vist Sarajevo, voda Oaza, R&S i Avalon.
Redovne prijave za utrku otvorene do 1. septembra 2024. Ovogodišnji Audi B2B Run bit će tradicionalno otvoren zagrijavanjem pod vodstvom profesionalnih trenera. Nakon utrke duge 5 km slijedi proglašenje pobjednika i dodjela medalja najuspješnijim timovima u sklopu najvećeg i najaktivnijeg afterwork party-a u godini. Uz osvježenje i delicije za sjajnu atmosferu pobrinut će se Mirela Laković i DJ Mex.
Redovne prijave za utrku su otvorene do 01.09.2024. Nakon ovog datuma zainteresovane kompanije će još uvijek moći prijaviti svoje timove i navijače po last minute cijenama.
Za više informacija o Audi B2B Run-u i prijavama posjetite link.