Sedmo izdanje
42

U Sarajevu održana utrka Audi B2B Run, pogledajte koje kompanije i pojednici su bili najbrži

H. H.
Foto: I. Š./Klix.ba
(Foto: I. Š./Klix.ba)
Na Vilsonovom šetalištu u Sarajevu održano je sedmo izdanje Audi B2B Run utrke, koja je postala poznata kao najvažniji poslovno-sportski događaj i najaktivniji afterwork party u BiH.

Ovaj jedinstven događaj, koji svake godine nadmašuje očekivanja i postavlja nove standarde, okupio je kompanije iz različitih industrija iz BiH i regije, donoseći novu dozu uzbuđenja, sporta i zdrave konkurencije.

Sa rekordnim brojem od čak 1.900 učesnika, timovi iz 150 kompanija su se takmičili i promovisali duh zajedništva. Slogan "Cijela kompanija = jedan tim" bila je vodilja svim trkačima koji su branili boje svojih kompanija.

Ekipno je najbolja bila firma Rolla, a drugo mjesto zauzelo je Visoko sudsko i tužilačko vijeće BiH dok je treći bio Ministry of Programming. U kategoriji malih preduzeća (do 50 zaposlenih) prvo mjesto osvojila je Rolla, a prate ih Infra d.o.o. i Katić d.o.o.

U kategoriji srednjih preduzeća (od 50 do 250 zaposlenih) prvo mjesto zauzelo je Visoko sudsko i tužilačko vijeće BiH, drugo Ministry of Programming, a treće Infobif.

Intesa Sanpaolo Banka d.d. zauzela je prvo mjesto u kategoriji velikih preduzeća (251 ili više zaposlenih), a prate ih NSoft i ASA Banka.

Kad se radi o pojedinačnim rezultatima najbži je bio Selmir Hasanović iz kompanije Ministry of Programming. Drugo mjesto osvojio je Sanel Uzunović iz kompanije Infobip, a Antonio Frankić iz Kolektiv d.o.o. je završio treći.

U konkurenciji medija RSG je bio prvoplasirani, a drugi portal Klix.ba.

Kompletne rezultate možete pogledati ovdje.

Tradicionalno, nakon utrke održan je after run party, u sklopu kojeg su takmičari proslavili ostvarene rezultate uz muziku, gastronomske delicije i osvježavajuće Carlsberg pivo.

Podršku u organizaciji Audi B2B Run utrke od početka pružaju kompanije koje promovišu zdrav i aktivan stil života svojih zaposlenika. Pored naslovnog sponzora, brenda Audi, partneri događaja su Turistička zajednica Kantona Sarajevo sa kampanjom Visit Sarajevo, Rolla, Oaza, Carlsberg, R&S, Podravka, Only One catering i Avalon Sports & Health Club.