Poslovno-sportski događaj
63

Na Vilsonovom šetalištu održana utrka Audi B2B Run: Evo koje su kompanije bile najbrže

N. O.
Foto: I. Š./Klix.ba
(Foto: I. Š./Klix.ba)
Na Vilsonovom šetalištu danas je održano šesto izdanje najvećeg poslovno-sportskog događaja u BiH - Audi B2B Run utrke.
Jedinstven događaj, koji iz godine u godinu nadmašuje očekivanja i postavlja nove standarde, i ovoga puta je okupio kompanije iz različitih industrija, donoseći svježu dozu uzbuđenja, sporta i zdrave konkurencije u poslovnu zajednicu.

Ekipno je najbolja bila firma NSoft, a drugo mjesto zauzelo je Visoko sudsko i tužilačko vijeće BiH dok je treći bio INFOBIP. U kategoriji malih preduzeća (do 50 zaposlenih) prvo mjesto osvojila je Catholic Relief Services - CRS, a prate ih INFRA d.o.o. Sarajevo i Katić d.o.o.

U kategoriji srednjih preduzeća (od 50 do 250 zaposlenih) prvo mjesto zauzelo je Visoko sudsko i tužilačko vijeće BiH, drugo INFOBIP, a treće ProCredit Bank d.d. Sarajevo.

NSoft zauzeo je prvo mjesto u kategoriji velikih preduzeća (251 ili više zaposlenih), a prate ih Intesa Sanpaolo Banka i Stanić Group.

Kad se radi o pojedinačnim rezultatima najbži je bio Samir Halilović iz kompanije Catholic Relief Services - CRS. Drugo mjesto osvojio je Ibrahim Zubača iz kompanije Purple Key d.o.o., a Sanel Uzunović iz INFOBIPa je završio treći.

Ekipa portala Klix.ba osvojila je prvo mjesto u kategoriji medija.

Audi B2B Run utrka postala je sinonim za rekordne uspjehe i ovogodišnje izdanje nije izuzetak. I ovoga puta oboren je rekord po broju učesnika, a ispod startnog luka se našlo čak 1.800 takmičara, udruženih u timove svojih kompanija.

Slogan "Cijela kompanija = jedan tim" je bio vodilja za sve trkače koji su branili boje svojih kompanija. Ovaj događaj nije samo sportska utrka, već i prilika za promociju aktivnog i zdravog stila života među zaposlenicima. Pored toga, događaj jača korporativnu kulturu, potiče timski duh i donosi zadovoljstvo zaposlenicima koji imaju priliku da se opuste i povežu sa svojim kolegama, na neformalan i sportski način.

Podršku u organizaciji Audi B2B Run utrke od samog početka pružaju kompanije koje promovišu i žive zdrav i aktivan stil života svojih zaposlenih, a osim brenda Audi, kao glavnog sponzora događaja, partneri događaja su i Turistička zajednica Kantona Sarajevo sa kampanjom Visit Sarajevo, Oaza, Heineken Silver, R&S, Podravka i Avalon Sports & Health Club.