Osobe koje na društvenim mrežama dokumentuju aktivnosti iz teretane (ili trčanja i bilo kojeg vida vježbanja) su narcisoidni. Prema rezultatima studije njihov primarni cilj je da se pohale vremenom koje ulažu u svoj izgled. A usput, to su statusi koji dobiju dosta lajkova.
"Narcisoidne osobe svoje prijatelje na društvenim mrežama često informiraju o svojim uspjesima, a motivirani su potrebom za pažnjom i validacijom Facebook zajednice", zaključeno je u studiji.
Ipak, veliki broj lajkova ne znači nužno da svi vole postove hvalisanja.
"Iako takvi postovi dobiju veliki broj lajkova i pozitivnih komentara, ne znači nužno da se vašim prijateljima to zaista sviđa. Vjerovatno su samo ljubazni i neće otvoreno da kažu da im se ne sviđaju takve egoistične objave", rekla je doktorica Tara Marshal.
Autori studije savjetuju da, ukoliko ste osoba koja uvijek postavlja fotografije iz teretane, usporite s dnevnim objavama o svom napretku u teretani jer će vam vaši prijatelji biti zahvalni.