Komentari (29)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sky Cola...close enough
kakva reklama za Coca-Colu, svaka im čast
Kola tamo gdje se puni,dolazi u sirupu,samo za info
Otkriven je identitet misterioznog kupca.... "Alen F . iz Vareša " :)
Pa to bi Coca-Cola kupila prije nego bi se prodavalo javnosti, i to dali bi 100 miliona dolara ako treba ali u slucaju da covjek ima pravi recept
joj brata
Sad mi se pije kola..
Ne pijem njene proizvode već godinu dana. Prije sam pio bar 0,5 l svaki dan! Sad se osjećam sretno! Uopće mi ne stvara nikakvu privlačnost!
I bolje ti je, znas li samo koliko ces ustedjeti na jetri i na novcaniku :D
NIJE NI COLA STO JE NEKAD BILA....
originalni recept... dođe direktor u fabriku sa aktovkom u kom se nalaze epruvete sa tajnim sastojcima... vrata se zatvaraju i on ostaje sam sa velikim buradima proizvoda... poklopci na kacama se otvaraju... direktor pljuje u njih... kace se zatvaraju :D ... bitna je samo percepcija onih iza vrata ;) istina u većini slučajeva!
Malo kiselja voda i karamelja..jedinstven osjecaj!
Zaboravio si jednu stvar, boozaa bozza
popit ce...
Coca Cola piće koje toliko volimo. Nije stvar u samom piću (njegovom sastavu) već u marketingu. Coca Cola igra psihološke igre s ljudima od njenog osnivanja i puštanja u prodaju. Čije reklame su najbolje... ne treba pogađati... milijarde dolara troše na godišnjem nivou samo na marketing.... Jer, oni nam poručuju ....piti Colu znači biti sretan, imati najljepši doživljaj, biti ushićen, uspješan, duhovit, zabavan, voljen.... Sve smo u jednom ako pijemo Colu, pa je ona postala simbol naših zabava, rođendana, velikih životnih trenutaka zadovoljstva. Svaka im čast, to se zove umijeće trgovanja!
da i kazu kada 10 ljudi probaju pepsi i kolu. ali da ne znaju u kojoj je casi cola a u kojoj pepsi. statisticki 7 od 10 ljudi kazu da je pepsi ljepseg okusa. a kada isti boj ljudi proba kolu i pepsi a da samim tim znaju sta je sta statistika je ubjedljivo na strani kole. to je percepcija mozga koja automatski povezuje i govori nam drugacije. to mozemo svuda da vidimo sa cigarama kazemo da je marlboro bolji iako je to sve isto sranje. itd...
Da Coca Cola nije ukusna, pitka i slatka na svoj način, apsolutno nikakav marketing je nebi ucinio toliko popularnom. Misilm da je to daleko najbitnije, jer puno ljudi kupuje sve ostale vrste Cole gdje im okus odgovara. Ali slazem se da ima taj efekat - jedinog crnog pića na svijetu - kod coca cole. :)
sok od sipka je za kolu tata