Iako se koristi hashtagom #BrutallyRefreshing, pitanje je da li je ova reklama brutalno osvježavajuća ili samo brutalna, piše BBC.
Reklamna kampanja pokrenuta u Irskoj ciljala je na muški dio populacije s obzirom na to da se u njoj navodi kako "slavi one koji imaju hrabrosti da kažu kako stvari stoje". Također u njoj se navode dvosmislene poruke poput "Jedno umakanje nikad nije dovoljno".
"Neko je zaista odobrio ovu odvratnu mizoginu reklamnu kampanju?", upitala se jedna korisnica Twittera, dok su drugi dodali hashtag #everydaysexism.
Web stranica Joe.ie, na kojoj je reklama najviše i primijećena, izvinila se korisnicima i obećala njeno uklanjanje ističući da stavovi izneseni u reklami nisu stavovi njihovog portala.
Glasnogovornica Coca-Cole je izjavila: "Žao nam je ako je naša kampanja u Irskoj bilo koga uvrijedila. Cilj nam je bio pružiti duhovit prikaz niza situacija. Od pojave na tržištu Irske Sprite se vezuje uz individualnost i samoizražavanje te ćemo uvijek činiti sve da se reklamiramo na najvišem nivou. Svjesni smo da ovom prilikom sadržaj nije ispunio standarde i mi se izvinjavamo. Kampanja je završena i više se neće pojavljivati".