
Tri vrste napitaka s limunskom kiselinom u prodaji je od danas. Namijenjen je za rastuću populaciju konzumenata pića, posebno žene.
Tri pića imaju od tri do osam posto alkohola, a Coca-Cola je ovo piće nazvala unikatnim u historiji dugoj 125 godina.

Recept se pomno čuva, ali se zna da je baziran na popularnom japanskom piću Chu-Hi koji je miks lokalnog pića i voćnih okusa. Predstavljeno je kao zamjena za pivo, a očekuje se da će biti popularno među ženama.
Ovim će Coca-Cola parirati lokalnim kompanijama kao što su Suntory, Asahi i Kirin koje dominiraju i sektoru proizvodnje pića Chu-Hi. Najpopularnija su pića sa ukusom jakih citrusa, poput limuna i grejpfruta.

Američka kompanija kazala je kako ne planira prodavati ovo piće van Japana.
Alkopop pića su postala popularna u Evropi 1990-ih godina, ali ujedno su izazvala i zabrinutost da bi mogla potaći mlade ljude da piju više alkohol zbog blagog dopadljivog okusa.