To prvenstveno podrazumijeva korištenje regionalnih proizvoda u cateringu. U tu svrhu je za akreditovane učesnike angažovana firma "impacts Catering" koja će se brinuti za ishranu 3.000 međunarodnih gostiju u VIP odjelu, novinare u press centru, komentatore, delegacije učesnice, dakle o skoro 20.000 ljudi. Za osoblje i publiku zadužena je firma Gourmet Catering.
Više od 30 posto svih namirnica potiče iz organske proizvodnje. Kako je Austrija među vodećim zemljama u organskoj poljoprivredi, Eurosong je idealna prilika da se svijetu predstavi biološka i regionalna hrana.
Za hiljade gostiju iz 40 zemalja koji će dvije sedmice boraviti u dvorani Stadthalle spremno je kulinarsko putovanje kroz Austriju – od čuvene Bečke šnicle do tjestenine sa sirom Käsespätzle iz pokrajine Vorarlberg.
I vino koje će se služiti gostima je iz domaće proizvodnje. Za oficijelno vino izabrana su vina iz najistočnije austrijske pokrajine Gradišće.
Ideja "zelenog događaja" ogleda se i u tome da će višestruko koristiti isto posuđe i pribor za jelo i čaše. Organizatori su se potrudili da izbace sve moguće štampane materijale i goste što više informišu digitalnim putem. Impacts Catering će kuhati uz pomoć sunčeve energije.
Za vodu je izabrana pitka bečka voda sa planinskih izvorišta, sokove će dostavljati austrijski proizvođač Almdudler, pjenušac bečko tradicionalno preduzeće Schlumberger, slatkiše će ustupiti Manner, a grickalice firma Kellys. I pivo, naravno, dolazi od domaćeg proizvođača, bečke pivare Ottakringer.