Kompanija Coca Cola uložila 12,9 miliona dolara u novi proizvod, zaštitno lice Rita Ora
Počevši od septembra ove godine, ovo popularno piće naći će se i na policama drugih zemalja Zapadne Evrope, kao i u SAD-u.
Bobby Brittain, direktor marketinga Coca-Cole u Velikoj Britaniji, u razgovoru za Business Insider kazao je kako je apsolutno sve uredu sa Coca-Colom Zero te da potražnja ovog proizvoda kontinuirano raste otkako je prvi put predstavljena na tržištu 2006. godine.
Međutim, prošle godine prodaja Cole Zero porasla je za samo dva posto i to većinom zahvaljujući promocijama.
Brittain smatra kako će Coke Zero Sugar proći mnogo bolje, s obzirom na to da dosta ljudi čak i ne zna da Zero ne sadrži šećer.
Ovaj potez dolazi mjesec dana nakon što su britanske vlasti objavile oporezivanje slatkih pića u cilju smanjenja pretilosti građana ove zemlje.
Na početku je Coke Zero predstavljena kao "muška Coca-Cola" dok je dijetalna verzija imala predominantno ženske potrošače.
"Dijetalna Coca Cola je masivni brend i nije prvobitno ni trebala biti istog okusa kao prava Coca-Cola. Ona je toliko uspješna upravo zato što je brend za sebe, a pije je 4,5 miliona ljudi sedmično", dodao je Brittain.
I dijetalna Coca Cola će dobiti novi izgled početkom iduće godine.
Još jedan brend je i zeleno pakovanje niskokalorične Coca-Cole koja koristi prirodni zaslađivač steviju.