"Od debeljuce do potpune mršavice": Limenke sokova sve su tanje, a tako nije bez razloga
Prvo piće u limenci koje je spomenute godine stiglo na tržište bilo je pivo od đumbira. Do 1948. taj proces je izbalansirao sve svoje mane, a prvi koji je debitirao s limenkama bio je Pepsi.
Iako mislite da tu možda više i nema nekog prostora za eksperimentisanje s izgledom limenki, jedan pogled na police trgovina mješovitom robom dokazat će vam da niste u pravu.
Naime, pića u limenkama se neprestano mijenjaju, a sigurno ste primijetili kako pakovanja vašeg omiljenog pića u limenci vremenom postaju sve tanja, dok su današnje "vitke" limenke gotovo neuporedive s onim nekadašnjim, punašnim.
To nije slučaj samo kod nas, nego svuda u svijetu. I dok bi možda pretpostavili da su i limenke postale dio tzv. shrinkflation ratova - fenomena u kojem veličina pakiranja vaših omiljenih grickalica postaje sve manja dok cijene uporedo rastu, ovoga puta to nije slučaj.
Prava tajna leži u tome što je tanji dizajn limenke privlačniji potrošačima, a naročito onim koji pokušavaju biti najzdravija verzija sebe istodobno se ne odričući pretjerano stvari koje najviše vole jesti i piti.
Tanje limenke daju napicima sofisticiraniji izgled. A iako je u nekim slučajevima istina da nove limenke imaju manji obim od svojih punašnih predaka, to nije uvijek slučaj. U tankim limenkama dobiti ćete gotovo istu količinu pića kao u onim ranije. Dodatna visina čini ih da izgledaju manje, no sadržajno su iste te se preporučuje da uvijek prethodno provjerite njihov sadržaj.
Dobro je znati i da današnje tanke limenke nisu nikakvi pioniri, već samo dokaz da su čekale svoje pravo vrijeme. Pepsi je ovaj izgled limenki odveo na "probnu vožnju" prije više od deset godina, no tada uopće nisu bile prihvaćene među potrošačima, što se do danas promijenilo.
I Sanpellegrino, koji je donedavno praktikovao širi dizajn limenke, priznao je kako je dokazano da tanke limenke čine da se osoba koja pije iz njih osjeća "elegantnije, otmjenije i malo odraslije". Oni su također predstavili tanji dizajn.
Naravno, nije sve ni u optičkoj iluziji. Tanje limenke također pomažu kompanijama za proizvodnju pića, štedeći im novac na pakiranju i otpremi, a jedna od pozitivnih činjenica ovog dizajna je i ta da omogućuju da više proizvoda stane na police trgovina.