Heineken na tržištu BiH pokrenuo novu kampanju pod nazivom "Kada voziš nemoj piti - najbolji vozač"
Kampanja naglašava kako je, kada je riječ o odabiru vozača za noćni izlazak, "najbolji vozač" uvijek onaj koji nije pio - osim ako je to Heineken 0.0.
Kreativna kampanja inspirisana je istraživanjem koje je pokazalo da su vozači često birani na temelju proizvoljnih razloga, a ne zbog najvažnijeg razloga - da nisu pili alkohol.
"Kao F1® vozač, donošenje pravih izbora na i izvan staze je od vitalnog značaja za uspjeh. Prilikom vožnje je ključno imati fokus, pogotovo kada je u pitanju sigurnost. Kao Heineken 0.0 ambasador, ponosan sam što zagovaram odgovorno konzumiranje alkohola ljubiteljima utrka širom svijeta. Kampanju je bilo super zabavno snimati i nadam se da će svako pored uživanja u istoj izvući i važnu poruku", rekao je Max Verstappen.
Od prvog partnerstva s F1 2016. godine, Heineken je predan sprečavanju vožnje pod uticajem alkohola, promovišući "Kada voziš nemoj piti" i nastavljajući s inovacijama kroz svoje marketinške kampanje.
Pored toga, Heineken ulaže značajna sredstva, 10% oglašivačkog budžeta brenda Heineken, s ciljem promovisanja odgovorne konzumacije.