Heineken 0.0 je sponzor nagrade Klix električni auto 2025. godine
Klix.ba organizuje izbor automobila godine, što je već tradicionalna manifestacija realizovana uz podršku partnera i prijatelja, a među kojima je u ulozi sponzora i Heineken 0.0.
Klix.ba organizuje izbor automobila godine, što je već tradicionalna manifestacija realizovana uz podršku partnera i prijatelja, a među kojima je u ulozi sponzora i Heineken 0.0.
Navike konzumacije alkoholnih pića se mijenjaju pa se postavlja pitanje trebaju li nam i dalje mjeseci apstinencije kao što su "Suhi januar" (Dry January) ili "Trijezni oktobar" (Sober October) kako bismo se odlučili za bezalkoholne opcije?
Kampanji kroz koju Heineken promoviše odgovorno konzumiranje alkohola pridružilo se preko 1.500 ljubitelja gejminga koji su više od 25.000 puta odigrali Player 0.0 online igru.
Heineken® pokreće neočekivanu kampanju "Nazdravi za prave hardcore navijače", koja daje potpuno novi uvid u to šta znači biti "hardcore navijač". Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve.
Heineken i kreativna firma Bodega su se udružile i dizajnirale uređaj pod nazivom Boring Phone.
Zamislite svijet u kojem vas nekoliko klikova mišem dijeli od utrke sa Maxom Verstappenom, aktuelnim svjetskim prvakom Formule 1. Heineken 0.0 i Formula 1 vam omogućuju upravo to - priliku da pobijedite najboljeg vozača na svijetu.
Player 0.0 je najnovija aktivacija Heineken Formula 1 globalnog partnerstva koja je dio kampanje odgovornog konzumiranja alkohola pod nazivom "Kada voziš nemoj piti". Max Verstappen je postao globalni Heineken 0.0 ambasador promovišući kampanju kroz kreativne aktivnosti.
Dana 29. februara Klix.ba organizuje izbor automobila godine, što je već tradicionalna manifestacija realizovana uz podršku partnera i prijatelja, a među kojima je u ulozi sponzora i Heineken 0.0.
Nova Heineken kampanja bavi se pitanjem odgovornog konzumiranja uz pomoć globalne F1 superzvijezde Maxa Verstappena.
Heineken je prodao svoje poslovanje u Rusiji za jedan euro nakon što je ranije saopćio da želi napustiti Rusiju nakon invazije na Ukrajinu.