Odlučili ste se za bezalkoholno? Nije bitno zašto - jer za uživanje u Heinekenu® 0.0 nije potreban razlog
Novo istraživanje koje su proveli Heineken® i profesor Charles Spence sa Sveučilišta u Oxfordu pokazuje da, unatoč dobroj prihvaćenosti pića s nižim udjelom alkohola i bezalkoholnih pića, njihov odabir i dalje izaziva čuđenje.
Nova kampanja brenda Heineken® 0.0 šalje jasnu poruku – uživanje u bezalkoholnom pivu ne treba objašnjavati. Inspirisana spomenutim istraživanjem, kampanja razbija društvene predrasude i potiče slobodu izbora.
Ono je pokazalo da generacija Z, mladi od 18 do 26 godina, osjećaju najveći društveni pritisak prilikom izbjegavanja alkohola.
Više od 20% pripadnika te generacije priznaje da su skrivali činjenicu da konzumiraju bezalkoholno piće, dok je trećina osjetila pritisak da pije alkohol u društvu. Među muškarcima ove dobne skupine, 38% bi konzumiralo bezalkoholne opcije samo ako bi to radili i njihovi prijatelji.
"Alkohol više nije standard u društvenim situacijama. Svjedočimo prijelazu prema promišljenijoj konzumaciji, no u kulturama gdje je alkohol dominantan, drukčiji odabir još uvijek može biti stigmatiziran", ističe profesor Spence.
Iako društveni pritisci i dalje postoje, rezultati istraživanja otkrivaju pozitivan trend - polovica ispitanika smatra da su bezalkoholne opcije i umjerena konzumacija danas društveno prihvatljivije nego prije pet godina. Sve više ljudi bira pića s nižim udjelom alkohola i bezalkoholna pića na druženjima, čak i na sastancima sa partnerom.
Nova kampanja Heinekena 0.0. duhovito prikazuje stereotipe koji prate bezalkoholne izbore, poput pretpostavke da je neko "dežurni" vozač ili je na dijeti. Umjesto toga, poručuje da za uživanje u osvježavajućem pivu Heineken® 0.0 treba biti stvar ličnog, samouvjerenog izbora i nije bitno zašto.
"Ponosni smo što Heineken® 0.0 omogućava uživanje u vrhunskom pivskom okusu, bez potrebe za opravdanjem. Naša nova kampanja podržava slobodu odabira bezalkoholne opcije te razbija društvene stereotipe", poručili su iz HEINEKENA.
Također, kompanija HEINEKEN je predana promovisanju umjerene konzumacije kroz druge kampanje za Heineken® 0.0, uključujući "Kada voziš, nemoj piti" te globalno sponzorstvo Formule 1®.