Riječ je o pivu koje ima 10 posto alkohola, a dolazi u bočicama od 1,8 dcl. Dizajneri ovog piva ističu da je savršena opcija onima koji se u žurbi pripremaju za izlazak.
"Uvijek smo voljeli koncept ispijanja piva pod tušem pa je ideju da dizajniramo pivo koje ćete piti pod tušem bilo neophodno realizirati. Ali također smo htjeli pivo kojim ćete započeti izlazak", rekao je Fredrik Öst, kreativni direktor firme Snask.
Fredrik Tunedal, osnivač firme PangPang, kaže da je ideja o ovom pivu univerzalna stvar.
"Kao pivar radim dugo i naporno, a kada dođem kući često sam prekriven prašinom od slada. Tuš je način povratka u normalno društvo”, rekao je Tunedal.
counter point: every beer is made for drinking in the shower pic.twitter.com/1OZV42U8iq
— Meg Watson (@msmegwatson) January 6, 2017
Sudeći prema hashtagu #showerbeer, ljudi širom svijeta vole osjećaj vrućeg tuša i hladnog piva.
"Prilagođavanjem piva ovoj slavnoj prigodi želio sam pokušati optimizirati ovo iskustvo", rekao je.
Dizajneri piva ističu da može služiti kao regenerator za kosu. Prva serija napravljena je samo za švedsko tržište i rasprodata je u rekordnom roku.